Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben de trotse bezitter van een Renault Kangoo 1.6 16V uit 2002, het is al mijn 3de dus hij bevalt uitstekend!
Echter merkte ik afgelopen week dat het slot van de rechter portier niet meer reageerde op de afstandbediening, de rest functioneert normaal, alleen rechts bleef hij op slot.
Even kort door de bocht, ik heb het mechaniek er uit gehaald en alles weer soepel en werkend gemaakt, maar 2 van de 4 metalen stangetjes, die van de deurgreep buitenkant en het cilinderslot heb ik met de demontage er met een schroevendraaier uitgewipt. Nu zegt mijn gevoel dat voor montage van het slotmechaniek ik eerst de deurgreep en het cilinderslot aan de buitenzijde moet demonteren, anders krijg ik de metalen stangetjes niet op z'n plaats.
Klopt wat ik zeg of moet het misschien nog anders?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Voor mijn Megane III Estate bose edition uit 2011 ben ik op zoek naar de schroef waarmee de ventilatieschacht onder het handschoenenkastje wordt vastgezet. Dit is het plastic element met gaten waarmee de lucht verdeeld wordt. Deze hoort met zijn...
Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en plots onderweg begon die met de fietsendrager erop snel te knipperen. Het rechter knipperlicht. Op de fietsendrager zitten led lichten. Nu vandaag, toen de fietsendrager eraf was knippert die de ene keer...