Renault Clio RL 1.2 1997 Dashboardschakelaar thermostaat

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.

Topic author
Sjefkec
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 15 nov 2017 23:21
Actief als: particulier

Renault Clio RL 1.2 1997 Dashboardschakelaar thermostaat

Bericht door Sjefkec »

De schakelaar van mijn kachel in de auto heeft sinds de zomer kuren. Hij blaast enkel nog maar op stand 1, wat toen geen probleem was, maar met het vochtige weer en de winter op komst is dit een uitdaging. Inmiddels heb ik er een nieuw motortje in laten zetten. Dit verhielp het probleem, voor een dag of 3, toen kwamen dezelfde kuren naar voren. Vervolgens bedacht dat het probleem aan de schakelaar zelf zou kunnen liggen. Via via een werkende schakelaar op de kop getikt. Gisteren zijn we bezig geweest om deze er in te zetten. Toen kwamen we achter het echte probleem. De connector die in de schakelaar zit is doorgebrand. Nu zou je zeggen, dan is je probleem toch opgelost. Kwestie van connector vervangen en klaar en dat dachten wij ook. We zijn naar een auto sloperij gegaan en hebben daar een connector gevonden, deze was helaas ook doorgebrand. Gelukkig stond er nog een zelfde type Clio, deze heeft wel een intacte connector. Enkel heeft deze andere draden dan de connector in mijn Clio. Vandaag is mijn vader met de beste wil van de wereld bezig geweest om het aan te sluiten, maar zag het kapot knippen van de oude connector als de beste optie om de kabels zo lang mogelijk te houden. Hierna kwam hij er pas achter dat de kabels anders zijn. Hierdoor weten we nu dus niet hoe het aangesloten moet worden.

De vraag is na dit lange verhaal of er hier iemand is die wel weet hoe dit aan gesloten moet worden.

Alvast hartelijk dank voor het lezen en ik hoor graag of er iemand een oplossing heeft.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut