Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Mijn smartphone is nooit aangesloten en krijg gelijkaardige vreemde storingen/meldingen.Dus dit kunnen we alvast uitsluiten.
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Mijn smartphone is nooit aangesloten en krijg gelijkaardige vreemde storingen/meldingen.Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Mijn nieuwe bak zit er nu ook 5k in en ik moet zeggen dat ik nog geen nieuwe problemen heb ...Rcupra schreef:Ik had het welbekende piep whoop geluid in de bak. De bak is toen vervangen inclusief koppeling. Geluid bleef 5k weg. Nu dus weer precies hetzelfde met nieuwe bak. Dealer gaat weer kijken naar weet het eigenlijk ook niet meer.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Vandaag eerste controlebeurt uitgevoerd en ondertussen had ik ook last van een krakende ophanging linksvoor.Rudi63 schreef:Na 2500km volgende kleine probleempjes vastgesteld:
-vervelende dreun uit dashboard bij koudstart en bij 1200 à 1500 toeren.
-Indien de wagen in de regen heeft gestaan loopt er water langs het plafond binnen in de kofferruimte tijdens het rijden (waarschijnlijk slecht afsluitende kabelrubbers)
-Bagagescherm rammelt tegen achterklep.
-Bestuurdersdeur gaat moeilijk dicht.
Binnenkort bij 3000km aan eerste controlebeurt toe, hopelijk dan alles opgelost.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hier hetzelfdeDomi1963 schreef:Vandaag van Renault BeLux een brief gekregen om de draagarm bouten te laten vervangen. !!
De bouten zitten er al in sinds september en vandaag krijg ik de brief...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ik ben benieuwd hoe jou verdeler het opgelost heeft van de deur. Mijn deuren zijn al 2x afgesteld en slepen alweer. (zelfs al voorvleugel is ingefreesd hiervoor en alles opgeschoven).Rudi63 schreef:Vandaag eerste controlebeurt uitgevoerd en ondertussen had ik ook last van een krakende ophanging linksvoor.Rudi63 schreef:Na 2500km volgende kleine probleempjes vastgesteld:
-vervelende dreun uit dashboard bij koudstart en bij 1200 à 1500 toeren.
-Indien de wagen in de regen heeft gestaan loopt er water langs het plafond binnen in de kofferruimte tijdens het rijden (waarschijnlijk slecht afsluitende kabelrubbers)
-Bagagescherm rammelt tegen achterklep.
-Bestuurdersdeur gaat moeilijk dicht.
Binnenkort bij 3000km aan eerste controlebeurt toe, hopelijk dan alles opgelost.
-Men heeft een rubber aan de veerpoot vervangen en heb geen gekraak meer.
-Resonantie kwam uit de linker voorruitstijl is ook verdwenen.
-Heb zelf de klapperende koffervloer en bagagescherm behandeld met vilt en nu komen er geen geluiden meer uit de kofferruimte.
-Bestuurdersdeur is bijgesteld en sluit zoals het moet.
-Lek aan rubbers ook hersteld.
Ik ben zeer tevreden dat al deze kleine ergernissen zijn opgelost.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Dat ervaar is wel anders. Door de lichte deuren vallen die altijd tegenaan waardoor die precies dan altijd 2x moeten dichtgegooid worden om dicht te zijn.berenburg schreef:Ja de meeste mensen sluiten de deuren te hard
Heeel irritant, talisman deur valt door zijn gewicht vanzelf goed dicht
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
berenburg schreef:Opgelost stugrubber door de kou, gesmeerd nu stil
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ja leuk allemaal, maar als ik een auto koop/lease van 40k euro dan verwacht ik gewoon dat ie het doet. Niet dat ie na 16k gelopen te hebben al drie keer bij de garage heeft gestaan en één keer weggesleept is voor elektronica die al jaren op de markt is. Ik ben geen testrijder!Tall schreef:Welja inderdaad, vroeger reden we met te platte banden, nu worden we erop gewezen dat ze te plat staan. Het oliepeil moest manueel worden nagekeken, bijna niemand die dat deed, nu worden we verwittigd dat dit dient te gebeuren. Elke wagen verliest olie, daar is niks dramatisch aan. Idem voor de gordel en ga zomaar door. Ik heb stilaan de indruk dat er hier zijn die van alles geïrriteerd geraken, misschien zelfs van het signaal dat er moet getankt worden. Wat de elektronica betreft: ik las dit weekend in de krant een stuk van een journalist die de zelfrijdende Renault Symbioz testte. Hij stelde vast dat de technologie feilloos werkt en de bijrijdende ingenieur van Renault geen enkele keer moest ingrijpen. Dus ja, ik heb vertrouwen in de elektonica van Renault. De "vooruitgang" zal echter niet zonder slag of stoot gaan, maar dat is met alles en overal zo. Wat door de jaren heen wel altijd is gebleken, is dat Renault niet terugdeinst om vooruitstrevend te zijn en keuzes durft te maken waar de meeste merken vies van zijn. Zij hebben met andere woorden geen schrik om eens met hunne kop tegen de muur te lopen. Liever dat dan grijze, achterop hinkende merken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Juist het tegengestelde is waar. In het stuk zegt de ingenieur zelf dat de zelfrijdende auto stap voor stap zal worden geïntroduceerd. Hij zegt uitdrukkelijk dat er op dit moment al stappen zijn gezet en er dus al techniek in de huidige Renaults aanwezig is en het steeds verder zal gaanKnippie schreef:We moeten ook geen appels met peren gaan vergelijken he. De engineer die betrokken is bij de zelfrijdende auto echt niet bij Rlink betrokken is geweest. Het is wat Frankko zegt: waarom werken basale zaken die niet meer innovatief zijn zo slecht? Dat irriteert...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut