Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De v6 heeft 2 "banks" van 3cilinders. Er is een storing/defekt in 1 groep van 3 cilinders en de Lambda sensor geeft de storing aan. Het kan zijn dat de sensor niet goed werkt, maar waarschijnlijker is dat er iets is met 1 van de 3 cilinders/bobine's/bougies/injektoren. Ga niet op de gok onderdelen vervangen maar laat dit door een ervaren monteur onderzoeken.
Succes.
mvg WillemS
WillemS schreef:De v6 heeft 2 "banks" van 3cilinders. Er is een storing/defekt in 1 groep van 3 cilinders en de Lambda sensor geeft de storing aan. Het kan zijn dat de sensor niet goed werkt, maar waarschijnlijker is dat er iets is met 1 van de 3 cilinders/bobine's/bougies/injektoren. Ga niet op de gok onderdelen vervangen maar laat dit door een ervaren monteur onderzoeken.
Succes.
mvg WillemS
Ik heb t ook laten uitlezen via Renault Can Clip.. DF 301 : Circuit Luchtinlaat
DF 471 : Brandstoftoevoer rij B
En als je verder klikt op DF 301 wordt aangegeven : CO 0 onderbreking of massasluiting
WillemS schreef:De v6 heeft 2 "banks" van 3cilinders. Er is een storing/defekt in 1 groep van 3 cilinders en de Lambda sensor geeft de storing aan. Het kan zijn dat de sensor niet goed werkt, maar waarschijnlijker is dat er iets is met 1 van de 3 cilinders/bobine's/bougies/injektoren. Ga niet op de gok onderdelen vervangen maar laat dit door een ervaren monteur onderzoeken.
Succes.
mvg WillemS
Ik heb t ook laten uitlezen via Renault Can Clip.. DF 301 : Circuit Luchtinlaat
DF 471 : Brandstoftoevoer rij B
En als je verder klikt op DF 301 wordt aangegeven : CO 0 onderbreking of massasluiting
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De eerste start geeft ca 2000 rpm, 20 sec en dan gaat hij naar een normaal verhoogd toerental(1200) tot normaal stationair (ca 700).
Ik kan nergens vinden waar dat nullastventiel zit. Ik heb een map sensor met de 4 draden (7700101762), de...
Nu we op vakantie zijn in Spanje heeft de turbo van mijn Espace V (initiale Paris) van 2017 met 150.000km op de teller heeft het begeven.
Ik heb helemaal geen idee wat zo'n herstelling mag kosten, maar ik ben wel enorm geschrokken...