Een paar weken geleden was ik nog vrolijk over de lage prijs van een antenne om je deur te openen/sluiten van de keyless entry en een stom wieldeksel voor mijn winterbanden.
Nu ben ik een stuk minder vrolijk om het feit dat mijn Megane CC II plots sterk naar rechts begon te trekken. Uitlijning laten bekijken, perfect, maar het viel ons op dat het stuur op de draaiplaten automatisch naar rechts ging als je hem startte uit dead center. Wiel eraf, verlichting erbij, en wat ligt die schotel daar te doen??? Gebroken voor veer

Nieuwe veer besteld, toen kreeg ik deze morgen een vervelend telefoontje, je schokbrekers zijn op, als je ze indrukte kwamen ze zelfs niet meer terug. Nooit een rammel gehoord, ben geen trage rijder, neem zelfs graag een bochtje. Dat deed hij nog goed, nu morgen of maandag 2 nieuwe veren en 2 nieuwe schokbrekers onder. Gelukkig heb ik een vriendentarief

maar het zal toch rond de 400/450 betalen

GVD
Nu echt klagen kan ik niet van de wagen, heb hem nu 6/7 jaar in al die tijd slechts 1 ruitenmechanisme vervangen, die antenne en nu dit.