vocht

Plaats reactie

Topic author
koobs017
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

vocht

Bericht door koobs017 »

vocht vocht en nog eens vocht

ik wordt er helemaal gek van. ik moest laatst ijs krabben aan de binnekant van mijn auto , ik weet niet waar het weg komt, maar ik heb last van vocht aan de ramen , maar dan ook overal ,
ik heb al vochtvreter in de auto maar die trekt het niet .
waar kan het aan liggen .

ff een exstra vermelding , een van mijn ramen is kapot die heb ik aan de buitenkant met tape dicht (raam mecaniek kapot)

en waar ik ook last van heb ,als mijn blower op stand 3 of 4 staat (vooral smorgens) heb ik een raar geluid , is net of er zandkorrels worden verplaast van links naar rechts ( weet niet hoe ik het beter moet zeggen ) is een raar geluid .
is net of er een kilo zand wordt rond geblazen in het blow systeem .( of is dit een kwestie van de airco een keer laten schoonmaken )

ik heb een renault scenic 2005
ik hoop op tips

gr j.koobs

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Scenic DCI
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

Re: vocht

Bericht door Scenic DCI »

Kijk eens in je disselbak (uitsparing in de koffer waar je reserveband ligt) daar stond bij mij een plasje water toen had ik ook enorm last van vocht.
Toen dat weg was had ik ook geen vocht probleem meer
koobs017 schreef:vocht vocht en nog eens vocht

ik wordt er helemaal gek van. ik moest laatst ijs krabben aan de binnekant van mijn auto , ik weet niet waar het weg komt, maar ik heb last van vocht aan de ramen , maar dan ook overal ,
ik heb al vochtvreter in de auto maar die trekt het niet .
waar kan het aan liggen .

ff een exstra vermelding , een van mijn ramen is kapot die heb ik aan de buitenkant met tape dicht (raam mecaniek kapot)

en waar ik ook last van heb ,als mijn blower op stand 3 of 4 staat (vooral smorgens) heb ik een raar geluid , is net of er zandkorrels worden verplaast van links naar rechts ( weet niet hoe ik het beter moet zeggen ) is een raar geluid .
is net of er een kilo zand wordt rond geblazen in het blow systeem .( of is dit een kwestie van de airco een keer laten schoonmaken )

ik heb een renault scenic 2005
ik hoop op tips

gr j.koobs

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan