Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Op 4 juli 2009 is er een parkeerplaatsmeeting aan de Olympiaweg 2 te Rotterdam (Feijenoord).
De plaatselijke frietboer is bereid, zijn kraam, die dag voor ons ter beschikking te stellen.
Het evenement is voor iedereen gratis te bezoeken, het genuttigde eten en drinken is voor eigen rekening.
Alexandra de Renaultfreak!
Diverse modellen Renaults (teveel voor een onderschrift). :?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Nadat mijn vorige phii 3.5 v6 2006 in Oostenrijk is overleden met 280dk kruipt het bloed waar het niet gaan kan.
ik heb er een zien staan die wordt aangeboden met 266dkm uit 2009. geen grande maar een normale.
Hallo,
Mijn Renault Scenic II 1.6 benzine automaat van 2009, heeft een parkeerrem defect melding op het dashboard. Auto is een tijdje weinig gebruikt en heeft 2 maanden helemaal stil gestaan. Daarna starte de auto wel maar sloeg net niet aan. Na...
Ik heb een Renault Megane Coupe uit 2009. Deze heeft een Carminat navigatie systeem zonder Tomtom.
De radio heeft een ingebouwde cd wisselaar en bediening in middenconsole. Bluetooth is aanwezig, maar enkel voor bellen.
Ik wil achteruitrij sensoren plaatsen in de achterbumper van mijn renault twingo bj 2009.
Hoe kan ik deze bumper demonteren maw hoeveel bevestigingspunten zijn er en waar zitten ze?
Alvast bedankt