My Renault app

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Gebruikersavatar

Topic author
PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

My Renault app

Bericht door PaulZ »

Heeft iemand de My Renault al gevonden?

In de nieuw manual staat dat je via de My Renault app verbinding kunt maken met je auto, boordcomputer, locatie van parkeren en de voor mij belangrijkste: adressen naar de navi kunt sturen.

In de Nederlandse app-store (iPhone) is de app niet te vinden, in de Franse zie ik deze wel staan, weet iemand of en hoe ik deze hier kan gebruiken?
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mooky
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 79
Lid geworden op: 08 feb 2016 20:42
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Mooky »

Ben je niet een beetje in de war geraakt met de app naam?

Als ik zoek naar wat jij omschrijft dan kom ik uit bij een app (Android) die 'Renault Connected Car' heet.
Zie link: https://play.google.com/store/apps/deta ... ault&hl=en

De app voor IOS vind je hier: https://itunes.apple.com/us/app/renault ... 34474?mt=8
Trotse bezitter van een Renault Talisman Intense, 110 DCi, Bleu Cosmos, 19" Alizarine velgen, Pack Easy Park Assist, Pack Cruising, R-Link 2 met 8,7" touchscreen en Bose geluidssysteem.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door PaulZ »

Dacht ik ook, maar die werkt niet met inloggen.
In de manual staat My Renault app
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mooky
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 79
Lid geworden op: 08 feb 2016 20:42
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Mooky »

hmmz, typisch weer een Renault dingetje :lol:

Misschien maar even een mailtje droppen bij Renault Nederland?
Trotse bezitter van een Renault Talisman Intense, 110 DCi, Bleu Cosmos, 19" Alizarine velgen, Pack Easy Park Assist, Pack Cruising, R-Link 2 met 8,7" touchscreen en Bose geluidssysteem.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door PaulZ »

Mooky schreef:hmmz, typisch weer een Renault dingetje :lol:

Misschien maar even een mailtje droppen bij Renault Nederland?
Jammer maar helaas..... Renault geeft aan dat de app niet in de Nederlandse store staat en dat ze niet kunnen aangeven of en wanneer deze beschikbaar komt.

Vreemd omdat deze wel in de Nederlandse handleiding beschreven staat.
Ik heb hem vanuit de Duitse AppStore geïnstalleerd maar nu staat plots mijn RLink store in de auto op Duitsland !?? :fp: :fp: :fp:
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door PaulZ »

Renault kan niet aangeven of en wanneer de App in Nederland beschikbaar komt, terwijl onderstaande in de nieuwe Manual staat. Naar mijn idee een onaanvaardbaar antwoord! Iemand een idee wat we hieraan kunnen doen? :discuss:


“MY Renault” is een app die u kunt downloaden via uw smartphone en waarmee u informatie kunt ontvangen en verzenden over uw auto, zoals:
– de resterende actieradius van uw auto in km;
– een overzicht van dagelijkse, wekelijkse en jaarlijks afstanden (kilometrage);
– een overzicht van de trajecten sinds de laatste reset (kilometrage), de gemid- delde snelheid, afgelegde afstand, ge- middeld brandstofverbruik, hoeveelheid verbruikte brandstof en uw Eco-scores);
– een overzicht van uw Eco-scores;
– de bandenspanningen van uw auto;
– de plaats waar de auto geparkeerd staat;
– een overzicht van de trajecten in de laat- ste dertig dagen (datum, duur, verbruik, afstand);
– een bestemming die al is ingesteld op de app, verzenden naar het multimediasysteem van uw auto.
– enz

Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Knippie »

Als ik zo vrij mag zijn me hier ff mee te bemoeien... het valt me op dat men bij persoonlijke ontevredenheid zich al gauw beroept op de forumleden om te bekijken wat WE hier aan kunnen doen. Ik zou zeggen los het zelf op. Klim desnoods in de hoogste boom en als er een oplossing komt, laat dit weten zodat alle lezers hiervan op de hoogte zijn.

Succes! :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jiepie
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 aug 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door jiepie »

In België app verkrijgbaar , geïnstalleerd maar waar vind ik het gevraagde klantnummer?
Fiat 850sport -Ford Capri - Mazda 818 -opel kadett - opel kadett 2 - Peugeot 307 -Ford Focus - Nissan Qashqai 1 - Nissan Qashqai 2 - Renault Kadjar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



daniel.vandermaesen
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 jun 2017 10:15
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door daniel.vandermaesen »

Ik weet ookniet waar ik username en password moet halen



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door PaulZ »

Knippie schreef:Als ik zo vrij mag zijn me hier ff mee te bemoeien... het valt me op dat men bij persoonlijke ontevredenheid zich al gauw beroept op de forumleden om te bekijken wat WE hier aan kunnen doen. Ik zou zeggen los het zelf op. Klim desnoods in de hoogste boom en als er een oplossing komt, laat dit weten zodat alle lezers hiervan op de hoogte zijn.

Succes! :thumb:
Het is niet een persoonlijke ontevredenheid, ik laat gewoon weten wat Renault aangeeft.
Ik heb zelf richting Renault gereageerd en heb een antwoord gekregen waarover ik niet tevreden ben.
(Ik ben Zeer tevreden over de auto en heb verder geen enkel probleem)

Het doel van een forum is kennis delen, dus als er mensen zijn die aanvullende tips kunnen geven dan is dit de juiste plek.
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Carlovdw
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 mei 2017 22:44
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Carlovdw »

jiepie schreef:In België app verkrijgbaar , geïnstalleerd maar waar vind ik het gevraagde klantnummer?
Op de iPhone ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



daniel.vandermaesen
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 jun 2017 10:15
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door daniel.vandermaesen »

Carlovdw schreef:
jiepie schreef:In België app verkrijgbaar , geïnstalleerd maar waar vind ik het gevraagde klantnummer?
Op de iPhone ?
Ik ga waarschijnlijk morgen mijn talisman afhalen, dan weet ik meer... als de dealer het weet tenminste!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hfr
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 jun 2017 21:10
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door hfr »

jiepie schreef:In België app verkrijgbaar , geïnstalleerd maar waar vind ik het gevraagde klantnummer?
ik vind die nochtans niet terug en volgens een artikel gelezen in knack zou die pas de 1' trimester van 2018 beschikbaar komen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



daniel.vandermaesen
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 jun 2017 10:15
Actief als: particulier

My Renault app

Bericht door daniel.vandermaesen »

Dit is het eerste scherm van de app

Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hfr
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 jun 2017 21:10
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door hfr »

dat is de Renault connected car app

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



daniel.vandermaesen
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 jun 2017 10:15
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door daniel.vandermaesen »

Jawel, om 16:00 mag ik mijn wagen afhalen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



daniel.vandermaesen
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 jun 2017 10:15
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door daniel.vandermaesen »

Vind nergens een gebruikersnaam en/of wachtwoord, dealer kon ook niet helpen


Renault Talisman Grandtour Initiale Paris ENERGY TCe 200 EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



daniel.vandermaesen
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 jun 2017 10:15
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door daniel.vandermaesen »

Renault launches new version of My Renault connected app; direct connection to vehicle for remote access to services and car functions
12 June 2017
Renault is launching a new version of the MY Renault application, which now connects directly to the vehicle. With the MY Renault application, motorists can manage their cars and their services from their smartphones, any time, any place. The new MY Renault vehicle-connected services are compatible with the R-LINK, R-LINK Evolution and R-LINK 2 multimedia systems.

The release of the new MY Renault application is a milestone event in rollout of new connected-car services that enable customers to configure their own individual mobility practices. The smartphone takes a central place in the customer experience offered by MY Renault, providing customers with direct access to their preferred suppliers for a broad choice of services.

—Benoît Joly, Renault Connected Vehicle Sales & Marketing director
The new MY Renault application brings three main types of vehicle-connected functions:

Connected navigation. Route-planning starts and ends on the smartphone. The application logs the latest location where the car was parked, so it is possible to programme the next route from this location using the smartphone and send it to the car’s satnav system ready for when the driver climbs in. Then when the user leaves the vehicle, navigation continues in pedestrian mode from the parking spot through to the destination, switching over to his/her preferred navigation application (Feature available early 2018).

Remote information access. The user can query current vehicle dashboard data directly from the smartphone: fuel gauge (or battery charge), tire pressure, average fuel consumption, journey log, etc. He/she can set alerts on low fuel level or low battery charge, and view eco-driving advice based on the score calculated by the on-board computer.

Renault Services. There’s fingertip access to all Renault services. The user can set the vehicle maintenance schedule by mileage and display a price estimate for each servicing operation. The user can contact his preferred dealership directly from the schedule, and in the event of pressing need the application can indicate the route to the nearest dealership. There is also an emergency button for calling Renault Assistance.

The new MY Renault application will be phased in across a selection of the countries covered by Renault, including France, the UK and Germany, from the autumn. It will get regular updates to include new functions and extend the user’s connected ecosystem. And over the months to come, compatibility will be extended to cover more new and older Renault models.


Renault Talisman Grandtour Initiale Paris ENERGY TCe 200 EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Bert O.
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 83
Lid geworden op: 21 jan 2017 16:52
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Bert O. »

It will get regular updates
:lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door puccini »

Bert O. schreef:
It will get regular updates
:lol:

Dit geloven ze zelf toch niet :twisted: :fp:
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mrsmit01
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 59
Lid geworden op: 29 jan 2016 16:12
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door mrsmit01 »

De nieuwe MY Renault-app zal vanaf de herfst progressief worden gelanceerd in een aantal gedekte landen, waaronder Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland. In België en Luxemburg zal ze tijdens het eerste trimester 2018 gelanceerd worden. Over een Nederlandse lancering is momenteel nog niets bekend. De app zal regelmatig worden bijgewerkt met nieuwe functies om het geconnecteerde ecosysteem van de gebruiker uit te breiden. In de maanden na de lancering, zal de app compatibel worden met alsmaar meer nieuwe en tweedehandse modellen en met het wagenpark van Renault.

Gaat nog even duren dus....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door puccini »

@ mrsmit01

Dat hebben we al kunnen lezen in de bijdrage van daniel.vandermaesen!
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Domi1963 »

Klopt! Ik wacht ongeduldig het voorjaar van 2018 af!
Als het weer niet verschoven wordt. :roll:
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mrsmit01
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 59
Lid geworden op: 29 jan 2016 16:12
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door mrsmit01 »

puccini schreef:@ mrsmit01

Dat hebben we al kunnen lezen in de bijdrage van daniel.vandermaesen!
Dank voor je oplettendheid.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door PaulZ »

Zal in de herfst een proberen hem vanuit de Duitse AppStore te installeren.
Ik hou jullie op de hoogte......
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Priyantha
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2014 15:04
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Priyantha »

Ik heb de app met de hand gedownload. En vervolgens geïnstalleerd. Inloggen gaat niet met je Nederlandse My Renault account.
Dus ik heb een nieuw account aangemaakt via de app, dan krijg je een UK account, vervolgens heb ik het VIN nummer van mijn Megane ingevuld en de datum van registratie. Ik heb gewoon mijn Nederlandse adres ingevuld ;-)
Vervolgens weet de App waar mijn auto staat, verdere informatie is er eigenlijk niet, kan ook komen doordat de Megane die ik heb niet zoveel 'online diensten' heeft.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MH74
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 mar 2017 12:50
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door MH74 »

Priyantha schreef:Ik heb de app met de hand gedownload. En vervolgens geïnstalleerd. Inloggen gaat niet met je Nederlandse My Renault account.
Dus ik heb een nieuw account aangemaakt via de app, dan krijg je een UK account, vervolgens heb ik het VIN nummer van mijn Megane ingevuld en de datum van registratie. Ik heb gewoon mijn Nederlandse adres ingevuld ;-)
Vervolgens weet de App waar mijn auto staat, verdere informatie is er eigenlijk niet, kan ook komen doordat de Megane die ik heb niet zoveel 'online diensten' heeft.
Hoe download je de app handmatig?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Rudi63
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 dec 2016 19:34
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Rudi63 »

Heb de app ook geinstalleerd en op mijn Talisman ook enkel zichtbaar waar de wagen zich bevind.
De app kan je hier: https://apk.tools/details-my-renault-595037-apk/ downloaden en dan op je toestel installeren, voorlopig bied de app weinig meerwaarde.
Talisman Grandtour 150Tce Intens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hfr
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 jun 2017 21:10
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door hfr »

Rudi63 schreef:Heb de app ook geinstalleerd en op mijn Talisman ook enkel zichtbaar waar de wagen zich bevind.
De app kan je hier: https://apk.tools/details-my-renault-595037-apk/ downloaden en dan op je toestel installeren, voorlopig bied de app weinig meerwaarde.
hopelijk wordt deze app toch wat uitgebreid, want zoals die nu is kun je er niks mee aanvangen. Wanneer je dat vergelijkt met de apps van andere merken
wanneer ik de beschrijving lees , die een paar maanden geleden is gepubliceerd, komt er niks van voor in deze versie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jiepie
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 aug 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door jiepie »

Vandaag een bestandje kunnen downloaden via Rlink-toolbox, bleek bestand voor de MY renault app te zijn, nu nog de app vinden om hem op de smartphone te installeren. in de Kadjar is er een app voorzien nu.
Fiat 850sport -Ford Capri - Mazda 818 -opel kadett - opel kadett 2 - Peugeot 307 -Ford Focus - Nissan Qashqai 1 - Nissan Qashqai 2 - Renault Kadjar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hfr
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 jun 2017 21:10
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door hfr »

heb ook zo'n kleine update gekregen, maar er staat gewoon bij Update systeem (verplicht)
Uitleg waarvoor het dient ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frank Govers
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2017 21:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Frank Govers »

De nieuwe MY Renault-app zal vanaf de herfst progressief worden gelanceerd in een aantal gedekte landen, waaronder Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland. In België en Luxemburg zal ze tijdens het eerste trimester 2018 gelanceerd worden. Over een Nederlandse lancering is momenteel nog niets bekend.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Ik heb van Renault.fr begrepen dat de app niet eerder dan 1e kwartaal 2019 in NL uitgerold zal worden omdat de website van Renault.nl (nog) niet geschikt is voor gebruik met de app.

Heb wel de Engelse versie als apk voor Android gedownload maar na registratie van mijn Captur in de app was deze verdwenen uit de nederlandse R-link store.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door PaulZ »

Lekker dan.....dan ben ik al bijna toe aan een nieuwe auto......
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 12
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Corner »

Dat is ook mijn reactie.... "LEKKER DAN!!!!"
Zo houden ze consumenten aan het lijntje door te beloven, beloven en beloven, maar het kost ze ook klanten, want Renault blijft nu wel erg lang achter in de techniek die andere merken nu wel kunnen bieden. En ik zeg eerlijk, ik ben gevoelig voor dit soort techniek.... Het is dat ik net deze Catur phase 2 heb aangeschaft, anders was ik voor een ander merk gegaan die wel mee kan lopen met de techniek van deze tijd!
Mijn advies aan RN is dan ook... zet hier met enige spoed wat mensen op, want het is zonde als klanten weglopen omdat Renault niet kan voldoen aan de techniek van deze tijd ;-)
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in