Beste
Hotmail gebruikers,

Wij geven op, we stoppen er mee uw contactverzoeken nog langer via hotmail email adressen te beantwoorden.

Reden:
Hotmail smijt alles van ons in de spammap, en niemand lijkt nog online(!) bij hotmail te kijken in de spammap.
De hoeveelheid werk en tijd die dit beantwoorden en wederom beantwoorden en nogmaals proberen te beantwoorden kost is gewoon te veel aan het worden.

Nadien zien we dat deze mensen ook nooit meer online komen, allicht in de veronderstelling dat wij hen nooit beantwoord hebben. Nog NOOIT echter hebben wij een contactverzoek NIET beantwoord (uitgesloten technische vragen, zoals aangegeven op het contactformulier)

Het spijt ons zeer, maar ook onze online-uren zijn beperkt, en deze tijd besteden we beter om het forum op peil te houden.

Als een bijproduct zijn nieuwe hotmail aanmeldingen gedurende een maand in elk geval (en mogelijk permanent) geblokkeerd.

Tip:
Gmail als het gratis moet blijven of gewoon uw eigen internetprovider email adres, wij verkopen namelijk geen email adressen en spammen doen we óók al niet.

motorkap openen

Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan

Topic starter
John-elektro
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Actief als: particulier

motorkap openen

Berichtdoor John-elektro » 02 mei 2018 01:41

Van mijn Scenic 2005 wil de motorkap niet meer open.
Dus als ik aan de handle trek in de auto, komt dat trekdingetje uit mijn grille.
Hieraan trekken maar kap springt niet open. Dus de nagels tussen kap en spatbord en met vingerkracht de kap openen.
Als deze open is dan ziet alles er normaal uit en werkt ook de vergrendeling en veer.

Maar de kap springt niet open....

Iemand een idee?

mechanic
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Actief als: particulier

Re: motorkap openen

Berichtdoor mechanic » 02 mei 2018 09:19

Het slot smeren,en de hoogte liggers wat afstellen lis dit eigenlijk altijd op.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Carrosserie en interieur”