Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Bij mijn recent aangeschafte Megane I brandt het zogeheten waarschuwingslampje luchtverontreiniging. Volgens de handleiding duidt dit op een storing aan de werking van de katalysator. Lijkt dat het lampje al ( heel ) lang brandt daar er door met een stift een vakje te kleuren de lamp bij recht er tegenaan kijken niet meer opvalt / stoort. Mi waarschijnlijk dat dit ook al tijdens de laatste APK(s) het geval was daar het vakje wat zwart is gekleurd er al gedateerd uit ziet.
Eea voordat de auto voor de APK moet voor de zekerheid toch maar na laten zien?
Zolang de 4gasmeting binnen de tolerantie valt,is er natuurlijk niks aan de hand. Kan zomaar zijn dat deze tegen de rand van het toelaatbare is,en er soms overeen gaat. Apk is een momentopname.
Daar was hij wel aan toe , pak meteen je brandstoffilter bij de tank even mee , scheelt soms ook flink . gasklephuis schoon maken en de sensoren in je inlaatspruitstuk.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, tijdje wat minder actief geweest alhier op het forum maar dat gaat de komende tijd vast veranderen daar er weer wat anders voor de deur staat. De lijst aan punten van de Scenic begon echt lang te worden. Die is richting Ukraine vertrokken....
Ik ben opzoek naar ervaren renault monteur regio noord brabant om onze 2e auto (renault scenic II 2.0 16V) aandrijfassen te vervangen. Ik lever als het mogelijk is de aandrijfassen zelf. Alvast bedankt.
Hallo ik heb sinds kort een clio 2 ph 2 2005 een 1.4 16v.Hij kraakt behoorlijk in de voorwielophanging en ik voel speling aan voorwiel in verticale richting en ook links - rechts, dus ik denk zowieso fuseekogel en stuurkogel. Als ik op kenteken zoek...
Hierbij verkoopt de school een Laguna voor onderdelen.
Motor is perfect in orde en start direct.
De koppeling is eruit geweest maar werkcilinder afgebroken.
Lederen interieur en slechts 110500 km...
Ik heb nu 6 maanden een Kangoo 1.6 16V Automaat (4 bak)...af en toe, als hij warm is gereden gaat het Opschakelen met een klap, dat is vooral als ik flink accelereer...bij rustig optrekken is dat probleem veel minder aanwezig.
Ook wil hij, als ik...
Onze Clio 2 1.2 16v met bouwjaar 2003/10 slaat niet meer aan.
Van het ene moment op het andere.
Diezelfde avond nog geprobeerd en toen startte hij opnieuw.
Stil gelegd, en vanaf dan slaat hij niet meer aan.
Probleem is dat er geen vonk wordt...