Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De interieurverlichting geheel achterin mijn Espace 3 (2002) doet het af en toe niet als ik de achterklep open, maar wat vervelender is, af en toe doet die het wel als de klep dicht is en gaat niet uit bij het op slot doen van de auto (zou volgens mij wel moeten)
De vraag is dus, waar zitten de contacten hiervoor, ik vermoed in de sloten van de klep (en ruit) maar voordat ik allerlei onnodige dingen ga loshalen graag een bevestiging hiervan en of iemand daar een 'standaard' fix voor heeft.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goede dag.
Hierbij mijn vraag is er iemand in de buurt van Amersfoort/Harderwijk die mijn Grand Scenic 2011 kan uitlezen met Canclip?
Mijn parkeersensoren achter geven een foutmelding ,heb ze uit geschakeld in het menu en alleen de voorkant werkt...
Hoi hoi
Ik zou graag mijn achter- ruitenwisser eraf willen halen
Vervangen voor een afdek dop.maar wij waren bij de motor gekomen , en verder komen wij niet.
Zit vast met blinde moer?
Iemand al ervaring mee miss? :D
Hoor het graag
Twingo 2 2011...