Verstelbare rugleuning achter zitplaatsen

Plaats reactie

Topic author
Frobeltech
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 aug 2023 21:00
Actief als: particulier

Verstelbare rugleuning achter zitplaatsen

Bericht door Frobeltech »

Volgens mij heb ik in mijn Austral een verschuifbare achterbank met verstelbare rugleuning. Nu kan ik hem idd verschuiven maar het verstellen van de rugleuning lukt me niet. Ik kan niets vinden om dat te doen, vind alleen maar de hendel om de bank te verschuiven en de lus om hem neer te klappen.

De handleiding is ook zeer onduidelijk….. er wordt naar iets verwezen wat niet op het plaatje staat….
IMG_0039.png
… hendel 5 is nergens te zien.

Iemand ervaring of een idee?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine e-tech full hybrid 200; 4Control, Harman Kardon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

michielsanders
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 mei 2023 15:30
Actief als: particulier
Locatie: Son en breugel

Re: Verstelbare rugleuning achter zitplaatsen

Bericht door michielsanders »

Volgens mij kun je met die zelfde lus de hoek van de rugsteun op 2 of 3 verschillende posities zetten.
Voorzover ik me kan herrineren van toen ik op de mijn getest heb.
Renault Austral Techno Mild Hybrid 130. 14-07-2023. Kleur Bleu Iron dak Noir Étoilé. Pack safety. Pack comfort. Pack around view camera. Elektrisch bedienbare achterklep. Draadloze oplader voor smartphone. Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit. Dakrails. Afneembare trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

coolNL
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 mei 2017 00:29
Actief als: particulier

Re: Verstelbare rugleuning achter zitplaatsen

Bericht door coolNL »

Ik ben daar ook pas later achter gekomen. Je moet hard trekken aan de lus links van de linker zitting en/of rechts van de rechter. Dan kun je de leuning een beetje naar achteren brengen. En zit je heel relaxed achterin. :-)
Het kan wel vrij lastig zijn, je moet flink wat kracht zetten.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200 Iconic Esprit Alpine | Full options | 01-06-2023 | TwoTone Bleu Iron / Noir Eoile | Harman Kardon geluidsysteem | 4control advanced | Head-up display | Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit | Trekhaak | Automatisch openende achterklep | Panoramisch dak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Robin_Timothy
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 dec 2023 09:00
Actief als: particulier

Re: Verstelbare rugleuning achter zitplaatsen

Bericht door Robin_Timothy »

Ik heb zojuist even gekeken en inderdaad, door aan de lus te trekken komt er een slotje los waardoor je de hoek van de leuning kunt veranderen. Je kunt met de lus tevens van binnenuit de leuning plat leggen. Ik ervaar echter geen zware weerstand, dus was vrij eenvoudig te verstellen
Renault Austral E-tech 200 Full Hybrid, Pack Solid | Austral Iconic Esprit Alpine Gris Schiste Satin / Noir Étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Frobeltech
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 aug 2023 21:00
Actief als: particulier

Re: Verstelbare rugleuning achter zitplaatsen

Bericht door Frobeltech »

Dank voor deze nuttige tips! Nu zit ik niet heel vaak achterin mijn eigen auto :) maar ik ga het morgen meteen proberen!
Renault Austral Iconic Esprit Alpine e-tech full hybrid 200; 4Control, Harman Kardon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

coolNL
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 mei 2017 00:29
Actief als: particulier

Re: Verstelbare rugleuning achter zitplaatsen

Bericht door coolNL »

Ik heb de eerste 2 maanden dat ik mijn Austral in bezit had, elke keer weer versteld gestaan van nieuwe opties en handigheidjes die ik ontdekte... :-)
Het is een heerlijke auto!
Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200 Iconic Esprit Alpine | Full options | 01-06-2023 | TwoTone Bleu Iron / Noir Eoile | Harman Kardon geluidsysteem | 4control advanced | Head-up display | Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit | Trekhaak | Automatisch openende achterklep | Panoramisch dak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

michielsanders
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 mei 2023 15:30
Actief als: particulier
Locatie: Son en breugel

Re: Verstelbare rugleuning achter zitplaatsen

Bericht door michielsanders »

Verstellen kan trouwens ook met de hendels in de kofferbak, alleen de leuning vasthouden zoudat hij niet meteen helemaal voorover wil gaan.
Renault Austral Techno Mild Hybrid 130. 14-07-2023. Kleur Bleu Iron dak Noir Étoilé. Pack safety. Pack comfort. Pack around view camera. Elektrisch bedienbare achterklep. Draadloze oplader voor smartphone. Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit. Dakrails. Afneembare trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht