Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb onder de renault scenic uit 2004 een andere handrem geplaatst. Maar nu krijg ik aan 1 kant de kabel niet gemonteerd. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn issue.
Ik heb een Kadjar uit 2017. Nu geeft hij regelmatig een start/stopmelding waarbij mijn automatische handrem niet meer losgaat bij het wegrijden.
Herkent iemand dit probleem? Of beter, weet iemand een...
hallo aan een ieder die dit onder ogen krijgt. Ik heb het volgende 'wereld'probleem : Ik zoek mij rot onder de auto waar ik de 2 handremkabels onder de auto op/af kan stellen. Ik heb zo'n brede handrem greep tussen de stoelen zitten. Heeft iemand...
Ik ben de blije nieuwe eigenaresse van een Laguna 2 echter met een handrem storing. nu wil de garage met mij kijken of het probleem opgelost kan worden met het vervangen van een relais in de elektromotor. Maar welke moet ik bestellen..? Tips?...
Hallo,
Ik heb een grand scenic uit 2009 met een 2.0 liter en automaat. Nu krijg ik soms kort na het starten de melding controleer automatische transmissie en de auto valt dan stil. Als ik dan weer start werkt alles weer normaal. Wat kat het euvel...
Ik ben in het bezit van een Renault Clio 4. Het valt me sinds de aanschaf al op dat wanneer ik de motor afzet en vervolgens van de bestuurderskant naar bv. de passagierskant loop, de deuren automatisch worden vergrendeld. Dit is...
Hallo
Ben in bezit van een Grand Scenic Initiale diesel met automatische versnellingsbak van 2017, de laatste 2 jaren al enkele keren en dit telkens bij het goed optrekken op autosnelweg een rode pop-up op dashboard met melding controle automatische...