Xenon espace 4

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan

Topic author
Bartekraphael
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2018 21:14
Actief als: particulier

Xenon espace 4

Bericht door Bartekraphael »

Hallo allemaal.

Mijn espace 4 uit 2004 met xenon heeft een tijdje geleden een defecte linke dimlicht gehad.. schijnbaar kan dat dus ook kapot ... schrok me dood bij de dealer wat dat lampje van renault kost...maar kon ook bij de dealer een imitatie kopen a 40,- €
Dat heeft een 2 weken gewerkt..wat een pech dacht ik maar goed ...kan gebeuren ik weer een nieuwe imitatie gehaald... maar dat wilde ook niet aan... heb een beetje rond gevraagd....balast kastjes zei iedereen...wilde dat wel uitsluiten voor dat ik die balast kastje ging aanschaffen... dus ik links met recht uitgewisseld maar het probleem verplaatse zich niet... dat zelfde balast kastje werkte rechts wel...ik meten op de connector bij de koplamp en meete links Niks en rechts 14V.
Toen pas kwam ik er achter dat er een zekering apart is voor links en rechts ...wat voelde ik me dom zeg...zekering vervangen (wat een ongelooflijk klote plek hebben ze dat geplaats)
Ik weer blij want me xenon werkte weer links en rechts.... nou dat heeft 1 dag gewerkt.
Ik weer die zekering vervangen maar dat was niet nodig want hij was na meting heel....maar links geen xenon...

iemand een idee voor dat ik weer op slopershoogte zit en weer de voorkant uit mekaar haal om te meten en dergelijke

Mvg bart

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht