Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ergens op het forum heb ik gelezen dat iemand ook zo'n probleem had. Daar werd geadviseerd om gsm laders (uit chilitjap) uit de auto te halen. Daarna was het probleem over.
De goedkope gsm laders kunnen een stoorzender zijn.
www.jwa-autoservice.nl
Renault Clio Hybrid 140 (2020)
Renault Captur plug-in hybrid 160 (2021)
Grappig. Ik heb sinds deze week net een nieuwe telefoon met nieuwe lader. Officiële lader trouwens van Huawei.
De telefoon zat er niet op aangesloten maar ik geloof dat de lader er wel in zat. Ik ga dit in de gaten houden. Bedankt!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...
Een vriend van mij heeft een Twingo van de eerste generatie uit 2000 met een 1.2 motor. De motor heeft geen compressie meer op twee cilinders en zal vervangen moeten worden (hij heeft 350.000 gelopen dus revisie lijkt me niet meer de moeite)....
Onze Scenic met 1.2 TCE maakt weer een geluid, nog erger dan eerst. Er is nu constant een ratel hoorbaar buiten/onder de auto bij de motor/bak. Dit hoor je ook tijdens het rijden.
Vandaag heb ik een proefrit gemaakt met een identieke Renault Scenic...
Ik vraag mij dit eigenlijk al af sinds het begin dat we de auto hebben. Wij zijn overigens de eerste eigenaar en auto dus nieuw gekocht.
Bij onze Captur uit 2016 werken de ramen alleen nadat de motor gestart is. Op contact reageren de...
Ik loop tegen het volgende probleem aan.
Auto staat in Comfort stand en de hybridesysteem wisselt steeds netjes af wanneer ik onder de 100km/u rij. Ga ik nou boven de 100km/u dan gaat de auto niet meer in EV stand zelfs niet...