Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb vorige week een Renault Megane 2006 hatchback gekocht en eigenlijk gister pas in het donker gereden, tot mijn verbazing zag ik eigenlijk helemaal niks. Er zit een ledje als stadsverlichring en achter de lens zit een 4200 pit als ik het goed heb. Maar in ieder geval dus geen echte xenon.
Nu heb ik twee nieuwe koplampen gekocht voor dit type Renault Megane. Ik wou vandaag de koplamp inbouwen alleen zie ik nu dat het een andere aansluiting heeft. Is hier een koppelstuk voor of moet er nieuwe bedrading? Ik heb geen idee en hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Fotos heb ik hieronder van de oude koplamp en dan de nieuwe. En de aanluiting van mijn auto. Alvast bedankt voor de hulp.
Kun je ze niet terug sturen?
Je kunt in de oude koplamp ook xenon monteren,al staan deze koplampen zoiezo niet echt bekend om hun goede lichtopbrengst.
Als ik goed kijk lijkt de koplamp zo wie zo niet goed , model lijkt wel anders , bovenste is smal oude model , onderste is was schuiner , facelift model ?
Je hebt ze gekocht bij een autodemontage bedrijf aan de sticker te zien , bel ze op maken meestal er geen probleem van.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Gisteren gewoon met de auto gereden en vanochtend opeens de melding “oliedruk defect en motor start dus niet. Tevens krijg ik een melding selecteer vrijstand terwijl deze in ze vrij staat.
Een goeden avond.
Bij deze is het de eerste keer dat ik hier ben en lijkt mij leuk om zo de ervaringen met andere te delen.
Ik was al een tijdje op zoek naar een Renault megane 2 cabrio en heb deze vorige week aangeschaft. Het is een 2.0 liter in de...
Ik heb een vraag. Een maand terug heb ik de beiden lampjes vervangen van de koplamp omdat de rechter lamp kapot was gegaan. Nu is het weer een lampje kapot aan de rechterzijde. Wat zou dit kunnen zijn?
Bij de linker koplamp is de bevestigingslip aan de bovenkant afgebroken. De lamp zit nu alleen met twee schroeven aan de onderkant vast. Aan de bovenkant zit de bumper er overheen, dus de lamp blijft wel op zijn plek zitten.
Mijn ouweheer heeft een Scenic XMOD uit 2014 waarbij de lichtopbrengst minder lijkt te worden.
Hij heeft zelf de buitenkant van de unit al gepolijst, vanuit de buitenkant ziet de unit er nu best netjes en schoon uit.
Het lijkt...
Ik ben bezig om mijn kachel ventilator te demonteren omdat er heel veel blad in zit,
De ventilator zit aan de bestuurderskant, en bij het weghalen van het interieur filter en huis zie ik em zitten.
Mijn motor wordt niet of zeer traag warm. Bij de nieuwe themostaat sluit die klep af op rubber bij open toe gaan. Ik denk dat hij scheef zit of het rubber is stuk. 't Enig wat ik nog hoorde is dat de injectie dan telkens rijker staat.
Bij de Action...