Renault Clio 2015 5RJL0H MediaNAV 4.0.6 Bluetooth verbinding weigert

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Plaats reactie

Topic author
camiel
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2017 22:56
Actief als: particulier

Renault Clio 2015 5RJL0H MediaNAV 4.0.6 Bluetooth verbinding weigert

Bericht door camiel »

Beste leden,

Heb onlangs van mijn werk deze Clio als lease gekregen. Meteen nadat ik hem had gekregen Renault Toolbox gedownload en MediaNAV geupdate naar 4.0.6. Handsfree bellen is heel belangrijk voor mij aangezien ik veel bel in de auto. Gewoon de normale procedure: Instellingen, Bluetooth, Koppelen (Staat er niet letterlijk maar weet het even niet uit mijn hoofd), zoeken, telefoon koppelen. Nadat de telefoon gekoppeld was verloor hij meteen de connectie, normaal dacht ik, wat doe ik: motor uit, kaart eruit, en telefoon rebooten. Even later, telefoon verbindt gewoon met de Clio maar na 15 seconden: Connection lost. Meerdere malen geprobeerd, maar steeds hetzelfde riedeltje. Blijkbaar komt de Clio net van voor de grote upgrade naar MediaNAV Evolution. Weet iemand misschien een manier om deze bug te verhelpen, of om MediaNAV Evolution te instaleren? :?:
Mijn telefoon: Sony Xperia M5, mijn zoon heeft dezelfde en misschien waren het gewoon andere instellingen maar nee. Heb toen nog een oude telefoon geprobeerd: Archos 50C Platinum, perfect! Contactboek, handsfree, muziek vanaf telefoon. Bug voor de M5? Ondanks dat deze in de compatibiliteitslijst staat... (Kan ook zijn dat deze lijst voor Evolution is)

Bij voorbaat dank aan alle leden!!!

Camiel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TomHilster
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2018 21:16
Actief als: particulier

Re: Renault Clio 2015 5RJL0H MediaNAV 4.0.6 Bluetooth verbinding weigert

Bericht door TomHilster »

Wij hebben dezelfde Clio en bij ons gaat ook af en toe de Bleutooth verbinding plotseling uit, Ook de Toolbox geupdate, maar bied geen verbetering.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
camiel
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2017 22:56
Actief als: particulier

Re: Renault Clio 2015 5RJL0H MediaNAV 4.0.6 Bluetooth verbinding weigert

Bericht door camiel »

TomHilster schreef:Wij hebben dezelfde Clio en bij ons gaat ook af en toe de Bleutooth verbinding plotseling uit, Ook de Toolbox geupdate, maar bied geen verbetering.
Ja, ik heb nog steeds dezelfde problemen. Ik heb bij de garage gevraagt voor een upgrade naar MediaNAV Evolution. Maar de garage ontkent dat die upgrade mogelijk is. (Zoals ik ook had gelezen online)

Sent from my E5603 using Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht