Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Vorige week is mijn nieuwe Captuur afgeleverd en ik wilde mij registreren voor R-link.
Dit lukt echter niet omdat er bij registratie gevraagd wordt om een (SD)kaart-ID.
Het serienummer wat op het doosje van de (SD)kaart staat wordt niet geaccepteerd en ik heb geen (SD)kaart-reader op mijn computer.
Iemand enig idee waar ik het gevraagde nummer vandaan kan halen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een update (Versie 11.25) gekocht voor mijn Captur uit 2017 maar deze geeft een foutmelding als ik deze in de auto plaats.
Als ik het goed begrijp komt dit door mijn Rlink niet up te date zou zijn en geen sd-kaart van 16GB kan lezen....
Hallo,
Mijn telefoon, een Samsung A53 is gekoppeld aan R-Link2 maar ik kan alleen bellen. Media afspelen via de telefoon lukt niet. Het maakt niet uit welk type gsm ik gebruik of via welk kanaal ik muziek of een podcast probeer af te spelen, de...
Heb nu enkele maanden de R5 en in NL geen laadproblemen gehad. We dachten gisteren een dagje Duitsland te doen en we konden nergens CSS snelladen. Steeds communicatie problemen. Shell, Aral, Ionity, etc geen enkele werkte. Pasjes waren okay. Steeds...
Beste mensen
Hoe krijg ik Gen2 of 2.1 op mijn r- link 2 systeem?
Renault Espace 5 uit 2016
Heb usb onderdeel besteld 280239665R
Eigen systeem staat nu op gen 1.1
2.2.19.300
En is software 3 of hoger met die usb 280239665R genoeg om Apple CarPlay...
Ik krijg binnenkort mijn Captur full hybride esprit alpine geleverd.
En voor de deze auto heb ik een winterset op het oog met dezelfde steekmaak 5x 114.3 en Naaf 66.1.
Nu wordt mijn auto geleverd met een 19 inch set, Alleen de dealers...