Airco/achteruitverwarming/eco. Kangoo FW58B5

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Plaats reactie

Topic author
Tkangoo
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2018 10:21
Actief als: particulier

Airco/achteruitverwarming/eco. Kangoo FW58B5

Bericht door Tkangoo »

Ik hoop dat iemand hier de oplossing of iig de gouden tip in de goede richting kan geven.

Ik heb een kangoo diesel uit eind 2013 gekocht. Ik heb led lampjes in de binnenverlichting gezet. Resultaat was dat ie het niet deed en zekering eruit lag. Originele terug erin, zekering vervangen, alles deed het.

De volgende dag wil ik de airco aanzetten, die het dus niet meer deed. Het lampje gaat niet aan + geen koudere lucht. Hetzelfde met de achteruitverwarming. Alle zekeringen nagekeken, dashboard als in motorruimte, niks kapot maar toch voor de zekerheid overal nieuwe ingezet. Toen kwam ik erna ook erachter dat hij niet meer in eco modus gaat. Daar brand het lampje wel, maar hij doet het niet.

Wij naar de garage, en nog een, en nog een. Alle drie 'gekeken', zekeringen gecheckt en proberen uit te lezen. Wat dus nu blijkt dat de auto niet uit te lezen is. Hij word door alle 3 de garages niet gezien in het programma.

Contact opgenomen met de dealer (waar ie vandaan kwam) die willen wel kijken, maar het valt niet onder garantie omdat het door de ledjes komt. (dus dat weten ze al?) maar ze moesten wel alle draadjes doorzoeken dus kon aardig oplopen qua manuren.

Zelf het stuk eruit getrokken van aurco/verwarming knop en doorgemeten. Hij krijg geen stroom door de draden, de rest wel.

Kunnen deze uitval verschijnselen echt komen van een led lampje? Of is er meer aan de hand? En wie weet hoe we dit kunnen oplossen zonder nog meer kwijt te zijn aan kosten zonder dat het de oplossing is!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



kaleido 1
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1604
Lid geworden op: 18 mar 2015 10:16
Actief als: particulier

Re: Airco/achteruitverwarming/eco. Kangoo FW58B5

Bericht door kaleido 1 »

Ja het electronika systeem werkt op weerstand simpel gezegd , ga je dingen wijzigen , waarom zou je dit willen , dan kan de boel blokkeren.
Soms heb je geluk , als alle zekeringen gegarandeerd goed zijn , de min van de accu er een half uur af laten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Tkangoo
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2018 10:21
Actief als: particulier

Re: Airco/achteruitverwarming/eco. Kangoo FW58B5

Bericht door Tkangoo »

Min van de accu is eraf geweest.. 0 resultaat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht