My Rlink went dark and didn’t work at all /Mijn Rlink werd donker en werkte helemaal niet

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan

Topic author
Amirkabir
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2019 06:05
Actief als: professional

My Rlink went dark and didn’t work at all /Mijn Rlink werd donker en werkte helemaal niet

Bericht door Amirkabir »

Dag vrienden

Helaas gisteravond, terwijl ik bezig was met instellen en de telefoon was verbonden met de bluetooth, ging de telefoon plotseling over en werd de Rlink-monitor zwart met een achtergrondverlichting. En heb niet teruggegaan door de aan / uit-knop 15-30 seconden in te drukken of de batterij (-) pool een halve keer te verwijderen.

Nu kan ik koppelen met bluetooth en muziek afspelen, maar het scherm lijkt op het beeld en de achteruitrijcamera werkt niet.

Toegang tot het Renault Repair Centre is ook niet snel mogelijk. Help me alstublieft.

https://easyconnect.renault.com/forum/w ... dc_321.jpg
[spoiler=]https://easyconnect.renault.com/forum/w ... dc_321.jpg[/spoiler]

Hi Friends

Unfortunately, last night, while I was doing some setting and the phone was connected to the bluetooth, suddenly the phone rang and the Rlink monitor became black with a backlight. And did not back by pushing the power button for 15-30 seconds or removing the battery (-) pole for a half.

Now I can pair with bluetooth and play music but screen is like the image and reverse camera doesn’t work.

Access to the Renault Repair Center is also not possible soon. please help me.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht