Op het moment zijn wij in het bezig van een Volvo V50 2.0D R-Design. Vanwege het wisselen van mijn baan,is het voor ons niet meer nodig om een diesel te rijden en zijn we dus op zoek gegaan naar een vervanger voor de Volvo. Het zoeken van een ''nieuwe'' auto laat ik uiteraard niet aan mij voorbij gaan, dus al snel ben ik de zoektocht gestart.
Nou moet het een auto worden waar iniedergeval de kids (soms) in mee kunnen rijden (van 9 jaar en één van 3 maanden), vlot, en het moet leuk sturen. Wat dat betreft ben ik altijd al weg geweest van de Renault Sport modellen, en ben ik dus opzoek gegaan naar een Clio III RS, persoonlijk vind ik het echt een heel leuk modelletje, schijnt zeer strak te rijden, vlot en heeft achterin ook voldoende ruimte voor onze eisen.
Graag zou ik van jullie kennis gebruik willen maken, omtrent de aanschaf van zo'n Clio. Waar moet op gelet worden, wat zijn de bekende gebreken, model/bouwjaar specifieke kwaaltjes etc? Met die hulp zou ik super geholpen zijn, en hoop ik dan eindelijk een RS aan te kunnen schaffen

Groet,
Michel