Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo ,
Vraagje ik heb onlangs een Renault Grand Scenic 2.0 CVT 2012 gekocht , bij het kopen van de auto wist ik dat de PDC achter niet werkte . Was ook uitgeschakeld in het menu. Nu weet ik van eerdere Renaults die ik heb gehad dat het 9 van 10x de...
Bij mijn renault grand scenic 3 uit 2012, ruik ik een benzinelucht na het starten en soms voor het stoplicht/als ik stilstaat.
Mijn lambdasone is een half jaar geleden vervangen en sinds dien lijkt het erger te zijn. Daarvoor rook ik het...
Anderhalf jaar geleden is mijn motor vervangen door een tweedehandsje met 70k km op de teller. Na gigantisch veel ellende en verschillende garages die constant maar bougies, bobines en weet ik veel wat bleven vervangen terwijl ik duidelijk aangaf...
na jaren de Laguna te hebben gehad nu de overstap gemaakt naar de Talisman.
nu vroeg ik mij af iemand weet waar ik een werkplaatshandboek kan vinden of aan kan schaffen.
ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Hallo, de vloer aan de bijrijderskant is nat en ik vermoed dat het met de airco heeft te maken. Ik zie na gebruik van de airco ook geen plasje water onder de auto.
Wie weet waar onder de auto precies de condensafvoer/slang zit bij een Scenic 3 ? Of...