Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mmedejong schreef:Vanuit de garage heb ik een code voor de radio ontvangen maar de radio geeft een error.
Ik heb de radio eruit gehaald maar daar staat de code ook niet op.
Kan iemand helpen?
Renault Clio
Rip curl 1.4 16v
0094 zou moeten werken, maar als je radio error geeft, kan het zijn dat je te vaak de verkeerde code ingevoerd hebt. Dan moet de radio ongeveer een uurtje onafgebroken aangestaan hebben voordat de error weg is en je weer een poging mag doen.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Kunnen jullie ons helpen met het achterhalen van een radiocode?
De oorspronkelijke radio in onze Trafic uit 2012 ging eigen even leiden Via demontagebedrijf zelfde type radio gekocht; code niet meegeleverd en niet bekend...
In de bijlage een foto van de sticker met alle gegevens van de radio.
Dank jullie wel alvast!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
spitty schreef:Hallo kan iemand de code van mij radio achterhalen?
RENAULT - scenic 16 16v 2006
57-sg-rg
Mvg Sander
Probeer 8874 maar eens
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Mp1403 schreef:Hallo ik ben mijn code van de radio kwijt het gaat om de TOG179 8200205833TG179 zou iemand mij kunnen zeggen wat hier de code van is
Alvast bedankt
1508 zou ik zeggen
ik heb een nieuwe accu in mijn clio ii uit 2005
alleen krijg ik nu in beeld dat een code opgegeven moet worden.
ik heb een fototje gemaakt van de sticker op de radio die zal ik in de bijlage meesturen.
zou iemand me hier mee kunnen helpen, kan in geen een van de boekjes de code terug vinden.
mvg Hadia
Madmanbadman schreef:...
zou iemand me hier mee kunnen helpen, kan in geen een van de boekjes de code terug vinden.
mvg Hadia
1550 is je code
Ik heb een Renault twingo en heb de code van mijn radio nodig om hem te activeren
Radio betreft een blauwpunkt. Mono cd H3 BP8128W1221096. 7648128091. e1 021253
Dit zijn de gegevens die op de stikker zijn vermeld zou iemand mij de code kunnen geven zodat ik de radio weer gebruiken kan.
Dit zijn de gegevens die op de stikker zijn vermeld zou iemand mij de code kunnen geven zodat ik de radio weer gebruiken kan.
Mvg Bernhard
Nergens iets met 'security' en een letter met een getal erachter?
Je kan 3761 proberen, op basis van het 'bonnetje', daar staat boven de barcode W266 als ik het goed zie.
Anders helaas even langs de Renault garage die op basis van je chassis nummer kan zoeken.
beni schreef:Beste leden,
Weet iemand misschien de radiocode van een laguna 3 2.0 dci GT uit 2008.
Sorry, op maandagmorgen zijn mijn helderziende gaven niet je-dit-je-dat.
Is dat een groene of een blauwe laguna?
Even serieus, kijk even naar de bovenste posting voor wat er nodig is.
Hoi
Ik ben sinds gister eigenaar van een laguna
Alleen toen ik me radio aan wilde zetten vroeg die om een code heb nog garage gebeld van waar ik hem gekocht heb hij kon me niet helpen aan de code
Hoop dat ik het via hier wel aan de code kan komen
Hoop dat ik het via hier wel aan de code kan komen
6851 is je code
mars0320 schreef:Goedemiddag,
graag zou ik de code krijgen van:
Renault Twingo
renault mono cd h3
serienummer: BP8128Y2242880
part nr: 7648128091
alvast enorm bedankt!
Probeer eens een foto bij te sluiten, met deze gegevens kan ik helaas niks.
Ik heb een Renault Kangoo Maxi van 2015 gekocht.
Nadat de accu leeg was en daarna opgeladen kan ik de radio niet meer aan krijgen.
Geen code bijgeleverd.
Wagen uit Frankrijk.
Ik heb foto's van de sticker op de radio.
Part Code: 281153959R
Suppl. Code 288547
Model: Harn1002
Kunt u hier iets mee betekenen voor mij?
Grtz. Ed
Ik heb een Renault Kangoo Maxi van 2015 gekocht.
Nadat de accu leeg was en daarna opgeladen kan ik de radio niet meer aan krijgen.
Geen code bijgeleverd.
...
2452 zou het moeten zijn
Hallo
mijn zoon heeft een clio 1.2 eco van 2009
wij hebben zijn accu losgemaakt zonder eerst te kijken of we een code hadden
kunnen jullie ons helpen
Codes op de radio
RNRDBD90170405
FD0709060170405
RENRDW 330-5
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Na een reset van mijn instellingen in de auto is hij niet meer gesynchroniseerd met de app. Als ik hem probeer weer te synchroniseren zou je een code op het display moeten zien, maar ik zie niets, ook niet na 10 minuten wachten. De app geeft aan dat...
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...