Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gliset schreef:Heb een melding bij Renault gemaakt dat ik geen laadhistoriek (en historiek van mijn airconditioning) meer kan zien vanaf 1 januari (de laadhistoriek tot 31/12/2018 nog wél!). Zijn er meer die dat geconstateerd hebben? (gebruikte het om mijn verbruik bij te houden)
Dat heb ik ook, de app werk nog wel naar behoren, maar bij de laadhistorie vanaf Januari krijg ik de melding “geen gegevens”
Gliset schreef:Heb een melding bij Renault gemaakt dat ik geen laadhistoriek (en historiek van mijn airconditioning) meer kan zien vanaf 1 januari (de laadhistoriek tot 31/12/2018 nog wél!). Zijn er meer die dat geconstateerd hebben? (gebruikte het om mijn verbruik bij te houden)
Bij mij zie ik t/m september 2018 niets meer. Vanaf oktober weer wel.
Dat is bij mij ook het geval.
ZE service houd sind 01-01-2019 geen laadsessies bij.
Wel de actuele laadsessie
Q90 uit 2017 sinds dec 2019
1000kwh overcapaciteit uit zonnepanelen. Laadkabel over de stoep niet toegestaan
ZE services lag eruit bij Renault, hopelijk wordt de Pentium II server vervangen en wordt die wat sneller. Schijnt wat bij een ZE te horen, bij Nissan is het ook een bak geklaag over hun app. Je zou bijna denken dat Renault en Nissan samenwerken ......... owwwwww..... wacht.......
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.
Riesbak schreef:ZE services lag eruit bij Renault, hopelijk wordt de Pentium II server vervangen en wordt die wat sneller. Schijnt wat bij een ZE te horen, bij Nissan is het ook een bak geklaag over hun app. Je zou bijna denken dat Renault en Nissan samenwerken ......... owwwwww..... wacht.......
Lag of ligt?
Als ik bij netwerkstatus op de Rlink kijk zegt hij niet verbonden.
Ik heb wel meerdere streepjes of vol bereik.
Vorig weekend de gegevens opgestuurd die RNL nog nodig had (verbindingsstatus en softwareversie). Gisteren nog eens nagevraagd, de melding is doorgezet naar Frankrijk.
Riesbak schreef:ZE services lag eruit bij Renault, hopelijk wordt de Pentium II server vervangen en wordt die wat sneller.
De optimist in mij zegt dat de melding serieus genomen is
Zwarte Zoe R90 sinds 10/2/2018 15:00
In 5 jaar ruim 100.000km elektrisch plezier (inclusief Parijs en Noorwegen), sinds km 101468 een nieuwe motor. Na 1.5 jaar straatladen nu vooral thuisladen op eigen zonne-energie met een Zappi V2 3F lader
Het zou toch prettig zijn om 5' voor vertrek de wagen te kunnen voorverwarmen. Dat is voorzien, maar het werkt gewoon nooit.
"te veel aanvragen".
Op dit moment krijg ik zelfs mijn state of charge niet te zien. De laatste melding van My ZE online dateert bij mij van 10 januari.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar zonder ladingsverliezen
www.fivari.be
Werkt gewoon bij mij, gisteravond ook al (circa 19.00 gecheckt)
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.
Vanmorgen was hij ook weer online.
Hopen dat hij nu online blijft.
Hebben jullie ook al de laatste software op de Rlink staan?
Die zou dit probleem oplossen volgens de website van Renault.
Ik kon deze met een USB stick updaten.
Crxtreem schreef:Ik kon deze met een USB stick updaten.
Waar heb je de update dan gedownload? Heb je linkje ervoor? Mijn SD card geeft foutmeldingen in de computer, krijg via de dealer een nieuwe, dus kan nu via de SD card niet updaten.
Afgelopen week telefoontje van RNL, historiek werkt weer. Binnenkort maar weer een keer een verbruiksoverzicht maken.
Zwarte Zoe R90 sinds 10/2/2018 15:00
In 5 jaar ruim 100.000km elektrisch plezier (inclusief Parijs en Noorwegen), sinds km 101468 een nieuwe motor. Na 1.5 jaar straatladen nu vooral thuisladen op eigen zonne-energie met een Zappi V2 3F lader
Net ingelogd, doet het gewoon in Nederland, zou lijkt me ook over de grens moeten werken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds 27 mei, 8:28 kan mijn R-Link geen verbinding meer maken met het internet. Tenminste, de renault app zegt dat dat de laatste verbinding was. De API lijkt verder wel te werken etc.
in de auto zelf, op het informatie scherm van de connectiviteit...
mijn R5 supercinque bouwjaar 1990
Sinds een paar dagen werkt mijn standlicht aan de rechtse zijde niet meer.
zowel vooraan als achteraan
ik heb de kabels zo goed mogelijk gevolgd met de documentatie die ik heb.
onderdeel 69 is de lampenblok rechts...
Vandaag naar Zwitserland gereden met mijn ZE50. Eerste keer geladen (CCS) in Maastricht. Geen problemen. Tweede keer laden in Frankrijk. Niveau gaat van 10 naar 70% en dan zegt de laadpaal plotseling fout, probeer andere paal en het laden stopt...
Hallo allemaal.
Mijn garage Renault Bochane heeft mijn Renault Kadjar uit 2015 geüpdatet van versie 3.3 naar versie 7.0.
Nu werkt er helemaal niets meer ( geen geluid meer op de radio, achteruitrij camera en parkeersensoren doen het niet etc.)
Heeft...
Bij mijn Megane E-Tech zijn sinds 14-8 de connect functies uitgevallen.
Op 15-8 werkte het weer heel even maar viel daarna weer uit.
De auto heeft geen contact meer met internet en geeft links boven een auto met een kruisje in het scherm
Ook werkt...