Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Via deze site kan je gratis online je VIN nummer decoderen: https://vindecoder.eu/renault
Wel grappig om middels kleurtjes te zien hoe je VIN nummer is opgebouwd
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ...
Wat nog slimmer is, volgens mij kan dat ook nog steeds, is je auto toevoegen aan je My Renault-profiel. Volgens mij kun je dan (deels) zien hoe de auto is samengesteld affabriek.
Zo'n VIN-coder zegt namelijk niets daarover, hooguit over de vaste elementen, waaronder carrossievorm, etc.
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue
Zeker apart, en even mee gespeeld.
Belgische Citroën: -nope, geen kenteken info-
Nederlandse Mercedes: -nope, geen kenteken info-
Nederlandse Renault: Check, kenteken staat in beeld
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een vraag over de 1,2 tce motor in een Modus.
Het is bekend dat de Tce motoren problemen hebben.
Nu ben ik in de markt voor een andere Modus en een Renault expert(?) gaf aan dat de D4F H7 1.2 in feite de oude 1.2 16v is met een turbo.
En niet...
Hi,
Ik heb laatst een renault megane 1.4 tce dynamique uit 2010 gekocht.
Alles muv de radio werkt naar behoren.
Op 1 of andere manier is het balke waar de radio informatie op staat, niet zichtbaar. Tevens kan ik ook niet naar de instellingen van de...