Vandaag een Fastned "probleem", eerder humor. Kwam aan bij Fastned, voor me een E Golf aan het laden, aan de andere kant lag een Hyundai Ioniq aan het infuus.
Dus ik hang Zoe aan het AC infuus en zit in de auto te wachten, had maar een 10 min laadsessie nodig. Komt de Hyundai Ioniq eigenaar aanlopen, kijkt helemaal verbijsterd naar zijn auto, mijn auto, weer terug, snapte duidelijk niet dat er 2 wagens tegelijk kunnen laden.
Kijkt naar scherm, naar auto, kijkt weer naar scherm, tikt op het scherm (stond mijn laadsessie natuurlijk op) kijkt naar de de eenzame CHAdeMO stekker,kijkt weer naar het scherm. Ik zit al te grinniken in mijn auto, en jawel, hij stelde me niet teleur!

Hij brak dus mijn laadsessie af, maakt niet uit, ik had mijn gewenste 80% lading al binnen. Die blik erna toen hij ontdekte dat zijn laden nog doorging, priceless.
Ben uitgestapt en heb hem bedankt voor het stoppen van mijn opladen

en gelijk maar gezegd dat ik toch weg moest en dat het beter is om de CCS te kiezen voortaan.
Op zich nu geen probleem, maar als het gebeurt als je net gaat lunchen ben je niet blij dat je wagen niet voldoende geladen heeft, zou beter zijn dat je alleen het laden d.m.v. je pas kan stoppen.
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.