Trafic 2002 Carminat navigatie uitschakelen met behoud van de tijd en buitentemperatuur op het scherm

De Carminat voor alle modellen Renault. dus één rubriek om al die kennis te bundelen.

Topic author
MartijnMaakt
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2019 15:20
Actief als: particulier

Trafic 2002 Carminat navigatie uitschakelen met behoud van de tijd en buitentemperatuur op het scherm

Bericht door MartijnMaakt »

Goedemiddag,

Ik ben nieuw op het forum. Heb sindskort een Trafic van 2002 met Carminat navigatie (kleurenscherm). Ben veel aan het zoeken geweest, maar vind nergens antwoord op mijn vraag;

Ik gebruik de navigatie niet en ook de originele radio is niet meer aanwezig, ik gebruik het scherm alleen om de tijd en buitentemperatuur op af te lezen. Wanneer ik de auto op contact zet wordt als eerste de melding 'Attentie. Lees de handleiding goed door. Houdt u aan de verkeersregels' weergegeven, daarna het hoofdmenu waar ik kan kiezen voor o.a. navigatie, daarna de melding 'geen cd in de navigatiecomputer' en daarna kan ik het systeem pas op stand by zetten.

Is er een mogelijkheid om de navigatie uit te schakelen, met behoud van de tijd en buitentemperatuur op het scherm? Elke keer wanneer ik de auto start 4 handelingen uitvoeren om meldingen kwijt te zijn wordt ik een beetje flauw van. Ik heb de stekkers van de navigatie er al een voor een afgehaald, zonder resultaat. Ook kan ik in de instellingen niets vinden (ook niet in expert mode).

Alvast bedankt voor de tijd!
Groet Martijn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht