Wellicht staat het antwoord al ergens op dit forum, excuus dan voor de dubbele vraag maar ik ben het juiste antwoord nog niet tegengekomen en ondertussen wel een beetje de wanhoop nabij.
Afgelopen maandag verdween de tijd in mijn renault captur uit 2017, waarvan ik wist dat er dan een update uitgevoerd moest worden. Prima, SD netjes verwijderd en via PC -> Toolbox R-link geupdate (wat ik al vaker gedaan had).
Echter, sinds die update heb ik géén kaarten meer ín mijn captur. Ze zijn wel zichtbaar in de toolbox, ik heb niks geformateerd en net naar de dealer geweest en die zegt: tja, wij weten het ook niet. Fout zit in de kaarten van Tomtom, die moeten het oplossen. Om welke fout het dan precies gaat is mij onduidelijk.
Maar zij (= renault) bieden mij deze service (= Tomtom) aan via hun auto en ik ga over 5 dagen voor 3wk op vakantie: en nu dus zonder tomtom.
Ik voel me van het kastje naar de muur gestuurd

Ik heb mijn hoop nu op jullie gevestigd: wie kan mij helpen!

