radio stekker
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
radio stekker
hallo ik hebeen twingo uit 98 en ik heb perongelijk de stekker van de radio afgeknipt die aan de aut vast zit om een aparte mislukte reden namelijk dat hij geen constante stroom had maarja dat doet er nu niet meer toe.het gaa om de zwarte stekker de witte it er nog aan .ik daht mischien een iso stekker halen en de draden verbinden maar ik weet ht niet
nu is mijn vraag hoe los ik dit in hemelsnaam op want ik wil wel gewoon weer radio luisteren en dat kan nu namelijk niet
ik hoop snel van iemand een oplossin te horen zodat ik weer muziek kan luisteren
alvast bedankt
nu is mijn vraag hoe los ik dit in hemelsnaam op want ik wil wel gewoon weer radio luisteren en dat kan nu namelijk niet
ik hoop snel van iemand een oplossin te horen zodat ik weer muziek kan luisteren
alvast bedankt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
- Actief als: particulier
Heel simpel, zet de oude stekker er terug aan als je nog klein beetje draad over hebt... (solderen). Zoniet ga ene halen op de afbraak en knip de stekkerkabels lang genoeg af. Zo heb jet toch de kleurtjes die je moet verbinden. Enne dat van die constante stroom....die radio kwam wellicht uit een Duits merk van wagen. Normaal is dat gewoon twee kabeltjes omwisselen...
Hide post links |
-
ok dus ik kanniet gewoon die stekker die bi de radio zit als je hem koopt op de draadjes van de auto aasluiten?
ps: moet ik dan ook als er weer eenstekker op zit zon verloop stekker hebben wat toen ik die 2 draadjes wou omwisselen voor onstante stroom braken ze af . want hj wou namelijk nit de numers opslaan dus mijn vraag is moet er dan oo een verloop stekkr op?
mvg
ps: moet ik dan ook als er weer eenstekker op zit zon verloop stekker hebben wat toen ik die 2 draadjes wou omwisselen voor onstante stroom braken ze af . want hj wou namelijk nit de numers opslaan dus mijn vraag is moet er dan oo een verloop stekkr op?
mvg
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
- Actief als: particulier
Je kan de draadjes rechtstreeks op de draadjes van de wagen koppelen maar dan moet je weer knippen. In dit geval moet je de fiche van e radio afknippen.
Je hebt continu stroom voor het geheugen en stroom na contact opzetten om de radio te aktiveren. 2 Mogelijkheden: de minst goede is die twee draden rechtstreeks op de continu van de wagen zetten....maar dan mag je nooit vergeten je radio handmatig af te zetten.
2De mogelijkheid en de normaalste is gewoon je twee draden omwisselen...
Stroom kan je uitmeten met een simpel testlampje, o kan je op de wagen zien welke continu en welke na contact staat...
Je hebt continu stroom voor het geheugen en stroom na contact opzetten om de radio te aktiveren. 2 Mogelijkheden: de minst goede is die twee draden rechtstreeks op de continu van de wagen zetten....maar dan mag je nooit vergeten je radio handmatig af te zetten.
2De mogelijkheid en de normaalste is gewoon je twee draden omwisselen...
Stroom kan je uitmeten met een simpel testlampje, o kan je op de wagen zien welke continu en welke na contact staat...
Hide post links |
-
oke en welke moet ik dan omwisselen?
rood met geel zeker
en dan gaat de radio gewoon uit als hij van contact af gaat?
ps: ik denk dat ik het stekkertje wel gewoon er weer op zet en even 1 bij de sloop weg haal maar wat ik dus bij veel zie moet er dan ook een verloop stekker op zetten van die auto naar iso geloof ik zo te horen . want toen ik die wou omwisselen brak hij dus af
ik hoor het wel
mvg
rood met geel zeker
en dan gaat de radio gewoon uit als hij van contact af gaat?
ps: ik denk dat ik het stekkertje wel gewoon er weer op zet en even 1 bij de sloop weg haal maar wat ik dus bij veel zie moet er dan ook een verloop stekker op zetten van die auto naar iso geloof ik zo te horen . want toen ik die wou omwisselen brak hij dus af
ik hoor het wel
mvg
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut