Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Misschien ten overvloede, maar controleer wel even op wat voor een zekering die plus zit.
Op de zekering van de radio kan je nog wel een lader van een tomtom e.d. maar veel zwaarder is niet aan te raden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ben al zeker een half jaar bezig om een draadloze oplader voor de `arcana in te laten bouwen.
Wie heeft dit al standaard in zijn arkana zitten, en hoe ziet het er dan uit.
Het opladen is dan ook op het multimedia scherm te zien.
Dag allemaal,
Ben hier nieuw, maar hoop dat iemand wat tips heeft over het volgende :
Vlak voor de vakantie een Scenic III 1.4 TcE gekocht in zeer mooie staat en daar zijn we mee naar Z-Frankrijk gereden. De auto reed prima, ik blij - totdat..
De...
Mijn Scenic III uit 2009 heeft (volgens de garage) een kortsluiting in de ECU en dus moet de ECU vervangen worden. Probleem - hij is niet meer te krijgen bij Renault.
Nu dacht ik er een gevonden te hebben bij franceauto.pl met deze nrs :...
Hallo, mijn Trafic 3 uit 2017 1.6 D, geeft geen signaal meer af naar mijn scanner. Ik kan het roet gewicht niet meer uitlezen en dus ook niet meer zien of het systeem nog werkt. Tevens leest hij het dynamo afgegeven vermogen niet meer en het start...
De achterlichtunit is vastgezet met twee moertjes M6 met geintegreerde sluitring.
Demonteren van de unit gaat makkelijker, nu ik deze moertjes door de volgende sterknoppen vervangen heb:
Sinds maart dit jaar heb ik een Twingo (1.0 SCe Expression UIT 2015) (handgeschakeld) en vrij kort na de aanschaf allerlei problemen nu ben ik benieuwd of iemand anders dit ook ervaart en wat de oplossing is/kan zijn. De volgende...