Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik had echt graag drie dagen willen komen. Ik bewaar hele goede herinneringen aan de meetings waar ik in de jaren negentig ben geweest (ook minder goede, hoor). Het is altijd een feest om met collega Fuego rijders over je favoriete auto te praten. Hapje eten. prima. Ik kijk er naar uit.
Ik wil bij deze graag Ben graag bedanken voor zijn inzet voor de meeting.
Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat de meeting zeer geslaagd is.
Het was een internationaal gezelschap met nederlanders, duitsers, belgen en zelfs Luxemburgers.
Het was gezellig kletsen, leuke bezienswaardigheden, lekker eten en natuurlijk mooie auto's.
Jammer dat er hier van te voren zulke negatieve berichten verschijnen, dat zo'n meeting voor meerdere dagen niet zou werken.. Het tegendeel is toch zeker bewezen.
In dec 2008 heb ik Ben leren kennen die gelijk zeer enthousast over zijn hobby auto,s begon te vertellen.
Mijn nieuwsgierigheid was wel gewekt ,wat dat allemaal in hield die auto,s.Ook vertelde hij dat een meeting in mei 2009 organiseerde met Arend in meppel.Het programma voorzag ook in een bezoek aan Giethoorn.Wel toen was mijn interresse helemaal gewekt,Giethoorn is mijn geboorte plaats.
Het mooiste is dat geen auto en geen rijbewijs heb.Och zegt Ben geen probleem je kan met mij meerijden.Gewoon doen is een gezegde wat Ben vaak gebruikt.De meeting is geweest en ik ben meegeweest,het was een leuk weekend met veel auto,s,leuke mensen en lekker eten.Ik wil alle deelnemers bedanken voor het zeer geslaagde weekend dat ik heb gehad,want de deelnemers bepalen uiteindelijk de sfeer.
Ben ..maatje.... bedankt dat ik met je mee mocht en ik ga zeker mee eind sept naar de Bodensee in Duitsland.
Natuurlijk ook Arend bedankt voor de goede ondersteuning bij de organistie van dit alles.
Teun
Hey Ben en Arend, jullie zijn er in geslaagd om een aantal enthousiaste Fuego/Renault liefhebbers een zeer gevarieerd programma te bieden waarbij een ieder zich op zijn/haar gemak voelde in een ontspannen sfeer.
Op deze wijze is het mogelijk geweest om bij te praten met oude bekenden maar ook nieuwe contacten te leggen.
Al met al een vervolg waardig.
Dank je Raymond, het was ook een goed gslaagd evenement.
Iedereen was tevreden en vond het zeer geslaagd.
Misschien volgend jaar weer. Wie weet.
Gr Ben.
Hallo Ben en Arend
Bedankt voor het prachtig weekend wat jullie al deze aanwezige fuego rijders en de rest van de renault en jaguar niet te vergeten hebben bezorgd.
Voor degene die veel gereageerd hebben via dit forum maar niet geweest zijn weten niet wat ze gemist hebben.
Het was voor ons helemaal een super weekend omdat wij ook nog eens de beker mochten ontvangen voor de mooiste fuego.
Voor wat beteft de meeting van volgend jaar willen wij ons alvast opgeven.
Dank Jan en Marten.
Ook namens Arend.
Het was een fantastis weekeinde en met zoveel opkomst hadden we eigenlijk niet verwacht.
Maar alles is in goede harmonie gegaan.
En wie weet volgend jaar.
Groet Ben en Arend.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Afgelopen September is er weer een Avantime Meeting geweest.
Dit keer in Nederland en wel in Groningen.
De meeting was top georganiseerd met een geweldig bezoek aan de scheepswerf Meyer in Duitsland.
Hallo,
Mijn Renault Scenic II 1.6 benzine automaat van 2009, heeft een parkeerrem defect melding op het dashboard. Auto is een tijdje weinig gebruikt en heeft 2 maanden helemaal stil gestaan. Daarna starte de auto wel maar sloeg net niet aan. Na...
Nadat mijn vorige phii 3.5 v6 2006 in Oostenrijk is overleden met 280dk kruipt het bloed waar het niet gaan kan.
ik heb er een zien staan die wordt aangeboden met 266dkm uit 2009. geen grande maar een normale.
Ik heb een Renault Megane Coupe uit 2009. Deze heeft een Carminat navigatie systeem zonder Tomtom.
De radio heeft een ingebouwde cd wisselaar en bediening in middenconsole. Bluetooth is aanwezig, maar enkel voor bellen.
Ik wil achteruitrij sensoren plaatsen in de achterbumper van mijn renault twingo bj 2009.
Hoe kan ik deze bumper demonteren maw hoeveel bevestigingspunten zijn er en waar zitten ze?
Alvast bedankt