Hallo allemaal,
Afgelopen week mijn allereerste auto opgehaald

! Een nieuwe Clio 5 Intens Bi-fuel, Zwart met Pack Style Intens Noir en exterieur rouge.
Net als andere gebruikers met de bi-fuel stoor ik mij ook aan het missen van de verbuiksmeters, actieradius, tripteller en dagteller, ik heb hier al een bericht over gestuurd naar Renault Nederland of dit gefixt kan worden, tot op heden nog geen antwoord. De dealer is ook nog aan het zoeken naar de dagteller (want die zat er volgens hun wel in), ze zouden bellen als ze hem hadden gevonden...
Een puntje wat mij opvalt is dat de versnellingspook in zijn 5e versnelling wel redelijk wat naar achteren beweegt bij het accelereren (en weer terugvalt bij decellereren, ongeveer 1cm bij de pook). In de andere 4 versnellingen is dit niet het geval. Hebben jullie dit ook?
Vanochtend even langs de dealer geweest en een rondje gereden met de monteur, hij vond het ook wel opvallend maar kon er weinig op zeggen nog, het beinvloed het rijden verder niet maar het valt wel op. Er wordt nog gekeken of dit normaal is en andere modellen dit ook hebben, hier hoor ik nog van.
Verder ben ik erg tevreden met de auto, hij is ook een stuk stiller dan ik had gedacht. Het interieur is ook echt top!
Op benzine rijdt ik als ik het zelf uitreken ongeveer 1 op 19, voornamelijk snelweg. Op LPG heb ik nog niet gereden want volgens de dealer was dit het beste om pas te doen na ongeveer 2 bezinetanks leegrijden.