Niet kunnen verlengen TomTom live services

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Niet kunnen verlengen TomTom live services

Bericht door Riesbak »

Mocht iemand net zoals ik al vanaf december zitten proberen om Live Services te verlengen, en krijg je ook de melding: "AANKOOP NIET MOGELIJK", zie hieronder de reactie van Renault klantenservice:



Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op 29 januari jl. ontvingen, waarin u meldt dat het niet mogelijk is om de TomTom Live & Connectivity service te verlengen in de R-LINK Store.

Normaliter zou de service verlengd moeten kunnen worden in de R-LINK Store voordat de service afloopt. Echter door een technisch mankement in de R-LINK Store is het op dit moment niet mogelijk. De datum waarop het servicecontract afloopt zal afgewacht moeten worden waarna het mogelijk zou moeten zijn om deze weer opnieuw aan te kopen in de servicecatalogus.

Mocht het na deze datum niet lukken dan zullen wij contact opnemen met de onze desbetreffende afdeling om de service te kunnen laten verlengen.
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Bericht door Marguerite »

Lekker wollig verhaal....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Bericht door Riesbak »

Heb nu in de rlink store deze hele, KUCH, duidelijke mededeling:

Afbeelding

Wat ik hier nu weer mee moet.....
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 134
Lid geworden op: 13 mei 2016 22:35
Actief als: particulier

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Bericht door groen_duiven »

Is hier inmiddels een follow up over ?

Bij mij loopt dit in april af, in de auto krijg ik daar ook melding over.

Wanneer ik in de R-Link store kies via 'Mijn Apps & Services' en dan kies voor 'Mijn abonnement verlengen' krijg ik ook de melding dat de Aankoop niet mogelijk is.

Echter wanneer ik gewoon via 'Servicecatalogus'-> 'Apps & Services'-> 'Essentials' kies voor 'TomTom Live and Connectivity' dan kan ik wel voor € 119,00 wel 36 maanden selecteren. Ik kan verder, maar weet niet of na het scherm van 'Valideren' nog een scherm komt of dat ik op dat moment al wat gekocht heb.


groen_duiven
Renault Clio Estate Energy dCi 90 Dynamique eco2 (met R-Link en achteruitrijcamera)
Applicatie: 11.346.3206684-8060 GPS: 2.18.911.318008
Kaart: Europe v11.05

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 134
Lid geworden op: 13 mei 2016 22:35
Actief als: particulier

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Bericht door groen_duiven »

Gisteren nogmaals in R-Link store via Mijn Apps & Services geprobeerd te verlengen. Wederom melding dat Aankoop niet mogelijk is.

Vervolgens met Renault Nederland gebeld. Ik kreeg advies om het va Apps en Services te doen.
Hier gekozen voor 3 jaar TomTom Live and Connectivity en kon deze vervolgens bestellen en afrekenen via creditcard.
En tijdens telefoongesprek kwam bij Mijn Apps & Services nieuwe abonnement erbij te staan ingaande 21-04-2023.
Dus werd er ook direct rekening gehouden met feit dat huidige abonnement nog tot 21-04-2020 loopt.


Ook nog even vraag gesteld over de kaart. Wederom de bevestiging dat in mei nieuwe SD-kaarg komt met versie 10.45 op een 16 GB kaart.
Hiermee is probleem van geen updates via huidige kaart (ivm maar 8 GB grootte) over en zou frequentie van nieuwe kaarten ook weer omhoog gaan via website/internet.

Ik wacht weer af...


groen_duiven
Renault Clio Estate Energy dCi 90 Dynamique eco2 (met R-Link en achteruitrijcamera)
Applicatie: 11.346.3206684-8060 GPS: 2.18.911.318008
Kaart: Europe v11.05

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

E20
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 38
Lid geworden op: 23 sep 2013 15:24
Actief als: particulier

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Bericht door E20 »

Ik heb nu, ruim anderhalf jaar na start van deze topic, geprobeerd mijn Live Service in de R-link Store te verlengen omdat deze na 36 maanden verlopen is. Nergens iets te vinden om te updaten. Triest voor een bedrijf als Renault.
Renault Captur Energy TCe 90 Intens Two-tone Gris Platine / Noir Etoilé
Interieur Harmonie Noir
Metallic lak, Easy Life Pack, Pack Premium, Panoramisch Vast Glazen Dak.
Besteld 16-06-2018, geleverd 23-06-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht