Cruise controle / snelheids regelaar

Plaats reactie

Topic author
Henk7777
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2020 22:17
Actief als: particulier

Cruise controle / snelheids regelaar

Bericht door Henk7777 »

Ik heb nu 2 weken mijn nieuwe Kadjar en de cruise controle werkt toch anders als ik gewend was..

Bij een snelheid van bijv. 100 km.. als ik dan de cruise controle in-schakel en mijn voet van het gaspedaal afhaal zakt de snelheid eerst 2 km terug naar de 98 en dan pakt de cruise controle het over en gaat de snelheid naar de 100 km toe..

Dit gebeurt bij elke snelheid als je de Cruise controle inschakelt en je voet van het gaspedaal haalt..
Ik vind dit niet prettig en ik kan me voorstellen dat dit ook niet prettig is voor iemand die achter mij rijdt.

Dealer zegt dat het gewoon zo in de software zit en dat dit zo hoort.....dat het geen storing of iets is en niet aan te passen is..

Bij al mijn vorige auto's (geen Renault) bleef de snelheid gehandhaafd als ik de cruise controle inschakelde en mijn voet van het gaspedaal haalde.

Komt dit bekent voor bij iemand, ik kan er namelijk geen draadje over vinden in dit forum..

Henk7777
Renauld Kadjar 2020

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Uitvoerdertje
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 dec 2015 13:12
Actief als: particulier

Re: Cruise controle / snelheids regelaar

Bericht door Uitvoerdertje »

Ik hou mijn voet op gaspedaal terwijl ik de cruisevontrol activeer. Dan gaat het bijna altijd goed. Vruisecontrol houd wel slecht vast bij hellingen zoals tunnels.
Kadjar phase 2, intens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht