Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
TheSarge schreef:Maar volgens mijn vrouw kan je ook het volume van het gesprek regelen met de volumeknoppen en dan wordt dit separaat opgeslagen
Als je het zou willen testen, dan graag het klopt inderdaad dat je het volume van het gesprek kunt regelen met de volumeknoppen. Alleen is bij mij op de 1 of andere manier de volume van de iPhone beltoon dezelfde 'volume' als de volume van het telefoongesprek. Hij negeert bij mij dus volkomen de volume van de optie 'beltoon'. Hij zet dus eigenlijk de volume van de beltoon als er iemand belt zachter, maar tegelijk wordt dan ook de volume van het telefoongesprek zachter gezet omdat hij de verkeerde opties pakt.
TheSarge schreef:Wel terug nog niet kunnen testen. Mijn vrouw is in de laatste weken van de zwangerschap (lees vergeetachtig....) en rijdt weinig in haar auto...
De Espace laten staan voor de Captur gaat me iets te ver. Ik zal het haar nog eens vragen om te proberen als ze gaat rijden
Sorry is even geleden. Wat wij merken zowel bij de Captur als Espace is dat de telefoon het volume van de auto overneemt. Mijn bekroon staat altijd op z’n zachts en dat is irritant als je de telefoon als wekker gebruikt
Bij Captur onthoudt de Rlink het laatst gekozen volume dmv de knoppen bij het stuur
Bij de Espace is dit volume separaat in te stellen in de RLink2 en ook met de volumeknoppen te wijzigen en wordt onthouden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi,
Als ik muziek wil afspelen vanaf mijn iPhone en een andere keuze wil maken blijft het in CarPlay hangen in recent toegevoegde artiesten.
Hoe kom ik bij het alfabet om zelf een keuze te maken ?
Grtjs, Henrie
Ik heb 1 update radio van een Renault Modus in mijn CC zitten.
Op C1 zit een Parrot
Op C2 zit de CD wisselaar
Nu wil ik er nog Bluetooth bij zetten heb enkel het probleem waar.
Nu is mij gedachte op C3.
Deze is dus...
beste forum leden we hebben een raido cd met updatelist in onze modus nu zoek iets voor te kunnen bellen in de auto
zou dit werken zie foto is voor renault wie heeft hier ervaring mee alvast bedankt
Gister heb ik een Renault Modus gehaalt en hier zit een standaard radio in, nu zat ik eerst te denken
om de radio te vervangen door een losse radio met USB en Bluetooth die ik nog heb liggen.
Alleen dan ben ik de stuurbediening...
Een paar weken geleden is mijn trouwe 15 jaar oude Scenic 2 betrokken geraakt bij een ongeval. Gelukkig geen gewonden maar wel genoeg schade voor een economisch total-loss. Dus op zoek gegaan naar een vervanger gegaan. Financiën waren beperkt maar...