Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sinds vorige week eigenaar van een fraaie Zoe uit 2013, zie voorstelrondje elders op het forum. Het is een fijne auto die er keurig uitziet maar er zijn 3 puntjes die we zijn tegengekomen:
- Achterruitenwisser doet het niet meer (relais...
Hallo leden
ik heb een Capture automaat uit 2013 waar bij de pookknop bovenop het sierplaatje eraf is.
Ik ben daarom op zoek naar een pookknop óf een schildje. Dat is feitelijk niet meer dan een stukje plastic.
Mocht iemand mij hieraan kunnen helpen...
Hallo,
Vandaag bedacht om eens zelf proberen de olie te verversen van mijn Megane 3 1.5 dci. Heb de plug er aan de onderzijde uitgedraaid en de dop met peilstok losgedraaid en verwijderd. De auto staat volgens mij helemaal waterpas maar er loopt...
Hi allemaal! Nieuw hier. Onlangs een Megane uit 2013 gekocht, GT-line, erg blij mee. De auto komt uit Duitsland, met navigatie. Er zit echter geen SD-kaart in, dus ik wil een nieuwe kopen. Weet echter niet precies welke, maar kwam er een aantal...