Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Disable your ad blocker to continue using our website.
Heeft er iemand nog toevallig een LED dagrijverlichting van de 2013 Renault Clio RS liggen die ik kan overnemen of weet iemand waar ik het onderdeel kan vinden? Heb inmiddels al meerdere webshops geprobeerd, maar helaas 3x een...
Het koppelingspedaal van mijn Renault Twingo 2013 voelt vaak stroef aan, bij intrappen en loslaten. Ook komt er af en toe een redelijk harde klik (komt echt bij het pedaal vandaan) als ik het pedaal loslaat, vaak komt die klik nadat ik het...
Hallo, mijn Grand Scenic 1.2tce benzine uit 2013 houd bij een constante snelheid af en toe in (licht stotteren), vooral in de 1-2-3-4e versnelling rond de 1500-2000 toeren. Hierbij enkele kenmerken. Ik rijd veel op cruise control, en dan merk je...
(Clio 2013)
Ik krijg sinds kort een groene A in een rondje op mijn Dashboard,nooit gehad
Is bij filerijden of langzaam de bocht nemen.
Als ik het opzoek staat er iets over eco rijden of zo maar omdat ik het nooit had toch maar even verifiëren
Hij...
Ik ben de trotse bezitter van een renault zoe bj 2020. Nu heb ik alleen de befaamde kachelproblemen.
Airco blaast geen koude lucht, kachel blaast geen warme lucht. De ventilator blaast wel.