Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sinds vorige week eigenaar van een fraaie Zoe uit 2013, zie voorstelrondje elders op het forum. Het is een fijne auto die er keurig uitziet maar er zijn 3 puntjes die we zijn tegengekomen:
- Achterruitenwisser doet het niet meer (relais...
Als rasechte alfa (0 verstand v natuurkunde) heb ik de volgende vraag: Deze week heb ik bij een Tesla laadpaal mijn Zoe een beetje opgeladen. Van ± 250 km naar 275 km. Hij komt niet boven de 25Kwh laadsnelheid met de CCS combo stekker van Tesla. Kan...
Ik ben nieuw hier op het forum, ivm aanschaf van een 2e hands Zoe r110.
Erg tevreden over de auto, echter het lukt me niet hem te koppelen aan de MyRenault app. Ook obv de info op het forum ben ik er nog niet uit.
Doel is dus de Zoe te...
Reacties: 1
Weergaves: 1158
Laatste bericht door onneschouten 10 nov 2023 07:40
Op dit moment hebben wij een Zoe Q210 uit 2015. Hier hebben we regelmatig problemen mee met laden bij publieke laadpalen, maar verder is het een topauto met weinig problemen. Door een baanwisseling die een stuk verder rijden vereist, zijn we...
Hallo allemaal. De chromenrand rond de navi is nogal beschadigd. Ik wil deze vervangen. Heeft Iemand deze nog liggen toevallig? Of een tip waar te vinden?
Is de rand los te vervangen of moet de hele voorzijde vervangen worden?