Auto aan maar deuren niet meer te openen

Plaats reactie

Topic author
tim106gti
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 okt 2019 09:06
Actief als: particulier

Auto aan maar deuren niet meer te openen

Bericht door tim106gti »

Afgelopen weekend het volgende ervaren: auto (ZE50) stond aan. Ik moest snel even wat halen en liep met de sleutel in mijn jaszak een aantal meters bij de auto vandaan. De deuren sloten af en vervolgens kon ik met geen mogelijkheid de deuren meer open krijgen met de afstandsbediening. De spiegels waren overigens ook niet ingeklapt. Ook het openen met het knopje op de bestuurdersdeur werkte niet.

Ik kon gelukkig de auto nog weer openen met de fysieke sleutel. Is dit een bekend iets? Dat de auto afsluit kan ik nog begrijpen maar dat deze vervolgens niet meer te openen is vond ik wel erg vervelend.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Re: Auto aan maar deuren niet meer te openen

Bericht door Riesbak »

Geen idee hoe dat kan, de ZE 50 heeft natuurlijk wel andere software, kan best een bugje bevatten. Maar hoezo dan niet ff de auto uitzetten? Zie tot mijn verbijstering zo vaak bij pinnen of benzinepompen hun auto onbeheerd laten staan. Ik kom elke keer weer in de verleiding om in te stappen, het ding een paar blokken verderop te parkeren, op slot te zetten en de sleutel te dumpen.
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
tim106gti
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 okt 2019 09:06
Actief als: particulier

Re: Auto aan maar deuren niet meer te openen

Bericht door tim106gti »

We wonen in Friesland. Daar kan dat nog ;-)

Was even een kort loopje van een meter of 20 bij de auto vandaan. Meestal laat ik de deur dan ook open maar viel nu toevallig dicht en dat bleek permanent.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht