Hoe kom ik bij kabelboom?

Alle overige technische vragen over de Scenic

Topic author
Maarten Ederveen
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2020 22:36
Actief als: particulier

Hoe kom ik bij kabelboom?

Bericht door Maarten Ederveen »

Hallo,
Mijn Grand Scenic uit 2005 (2.0 benzine) heeft het bekende euvel gehad van de verstopte paravans. Dat heb ik wel opgelost maar vloer is lang nat gebleven. Laatst bleef de elektronische handrem hangen maar na een keer handmatig ontgrendelen deed hij het gewoon weer. Nu doen de achterramen het niet meer. Dus ik wil graag even kijken wat de staat is van de kabelboom die onder de voorstoel zit. En evt een paar draden aan elkaar solderen (hopelijk zitten ze nog wel vast want kleuren schijnen niet overeen te komen aan beide kanten).

Maar grootste vraag nu is hoe ik bij de kabelboom kom. Afgelopen weekend de voorstoel los gemaakt en opgetild. Stuk vloerkleed weg gehaald en dan zie ik zwarte afdekking die uit 2 delen lijkt te bestaan....met een 'G' op sommige delen. Maar de naad loopt door tot onder middenconsole. Dus die zou er dan ook uit moeten maar daar zie ik nergens schroeven ofzo. Op youtube staat heel veel maar alles bij wat ik over de kabelboom vind hebben ze de vloer al open.

Er zit wel een blauw stekkerblok met zekeringen onder de klep van de cd-wisselaar onder de stoel. Die ziet er prima uit. Maar volgens mij zit de kabelboom die nat is geworden dan weer onder de cd-wisselaar?

Heeft iemand toevallig een beschrijving van hoe je bij de kabelboom komt?

Dank!!

Groet van Maarten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht