Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plus: er is volgens mij nog geen een auto omgebouwd // de details zouden begin april worden bekend gemaakt // van meerdere kanten en landen hoor je "discouragement" en de suggestie om in te ruilen. // ook gerucht dat er een limiet komt per land.
Kortom, ik zou niemand hier aanraden te rekenen op een ombouw. Als je het wilt en het lukt, top, maar dat is wat anders dan er op rekenen.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
Ruim een jaar na plaatsing lees ik bovenstaand bericht. Een snelle blik op autoscout24fr laat zien dat de ZOE daar vrijwel nieuw voor iets van 16000,00 eu is te krijgen. Is importeren nog steeds interessant of moet je de franse subsidie bijexport terugbetalen?
Op onderstaande website (gebruik Google translate) zie ik 5 44 kWh zoe's met bouwjaar 2017 voor prijzen van 13.990 tot 14990 euro te koop staan. Die mogen na een half jaar (en x km) het land uit.
Gewoon aangeven waar je voorkeur naar uitgaat en dan via Auto Bleeker laten regelen (zij kennen alle ins en outs van Zoe's, wat een groot pluspunt is). Natuurlijk kost dat iets (maar je financieel voordeel blijft groot en ondertussen kun je zelf doorwerken ) maar je weet wel dat alles professioneel gebeurt t/m keuring bij RDW/op kenteken zetten aan toe.
Na 4 maanden en 16.000 km de Zoe verruild voor een BMW i3.
RudyH schreef:Nope, meeste 230v stekkers en stopcontacten zijn gemaakt voor maximaal 10 ampere.
Ga je er meer doorheen halen krijg je gegarandeerd problemen, Zelfs met continu 10 ampere wordt het spul heet en kunnen de stekkers smelten.
@GeriFidom, je dashboard kan je onder garantie laten vervangen door Renault.
Menig zoe rijder is je al voor gegaan.
hoi dashboard vervangen door renault kan dat ook als je een tweedehands auto gekocht hebt bouwjaar april 2015?
hoor het heel graag,
gr denise wijnands
GerardFidom schreef:@Casss: kan kloppen. Maar dat is dan inclusief de Franse aanschafsubsidie van € 6300. Een Franse Renaultdealer vertelde mij dat de auto dan wel minstens een jaar in Frankrijk moet blijven. Zo niet, dan moet de subsidie worden terugbetaald...
@VanAssen: inderdaad! Vervanging van het beige dashbord valt onder een niet-verplichte terugroepactie. Wordt gratis onder garantie uitgevoerd als de klant er om vraagt.
Hierboven het antwoord.Gewoon bij de dealer langs dus; Gratis.
[mention]GerardFidom[/mention] , ik wil ook een Zoe uit Frankrijk zelf proberen te importeren, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Mag ik je er over vragen/bellen? Of jou vragen om mij te benaderen? Dat kan via mijn
(waar je als je wil ook je nr kan achterlaten, dan bel ik terug). Dat zou fijn zijn. Alvast bedankt ! Groets & goeds, Christophe
Laatst gewijzigd door Admin op 11 jun 2020 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:GSM nummer afgeschermd, trekt alleen maar spammers naar de site toe. In contact treden met elkaar kan ook via de priva-message functie van het board.
(waar je als je wil ook je nr kan achterlaten, dan bel ik terug).
Ik zou niet je telefoonnummer hier "voor de hele wereld" laten zien.... Stuur een persoonlijk bericht, het kan berichten schelen uit Nigeria dat je 100 miljoen kan krijgen etc......
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.
[mention]christophe1969[/mention] Ik heb 2 jaar geleden een Zoe Q90 geïmporteerd uit Frankrijk. Zie dit linkje: viewtopic.php?p=222811#p222811
Ik zou zeggen: stel je vraag...
Renault Zoe Q90, bouwjaar 10-2017
Renault Megane E-Tech EV60 Techno, bouwjaar 06-2022
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut