My Renault app

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 12
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Corner »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Nogmaals een bewijs dat we enorm in de maling zijn genomen! Nu begrijp ik helemaal waarom RedBull gekapt is met samenwerking met Renault ;-)
ffopma schreef:Voor wie het nog leuk vind om te lezen hierbij het artikel van Benoit Joly uit september 2017.

@Alderlaan, ben jij nog verder gekomen via je rechtsbijstand?
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Inderdaad in de maling genomen hoewel toch vreemd dat er landen blijken te zijn waar het wel werkt voor R-Link gebruikers.

Hopelijk brengt deze opmerking uit de reactie van Joly ons nog iets. "and then study the reconnection of the R-LINK car park in MY Renault App in a second stage" :think:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 12
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Corner »

Ik zou er niet op rekenen gezien RN mij persoonlijk door de telefoon heeft laten weten dat dit helaas in NL niet uitgerold wordt maar idd wel in andere buurlanden :-(
(
ffopma schreef:Inderdaad in de maling genomen hoewel toch vreemd dat er landen blijken te zijn waar het wel werkt voor R-Link gebruikers.

Hopelijk brengt deze opmerking uit de reactie van Joly ons nog iets. "and then study the reconnection of the R-LINK car park in MY Renault App in a second stage" :think:
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Zeg nooit nooit maar de kans is inderdaad erg klein dat Renault alle klanten met een R-Link systeem ooit nog connected gaan maken. Het zou overigens ook te maken hebben, en dat is me vanuit Renault Frankrijk verteld, dat de Nederlandse My Renault website niet geschikt is voor mobiel gebruik.

Dat is ook zo want dat ziet op mobiel niet uit maar natuurlijk wel raar in de huidige tijd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 12
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Corner »

Ik heb zojuist het volgende naar RN gestuurd!

Geachte klanten relatie,

Middels dit contact formulier wil ik wederom mijn beklag kenbaar maken over beloftes die Renault NIET waar kan maken.
- Het gaat hierom de belofte van een app waarbij op afstand gegevens van de auto zouden uitgelezen kunnen worden wat nu wel in de Nieuwe Captur beschikbaar is. Deze was beloofd uit te rollen medio februari 2018

- teven de belofte van regelmatige kaartupdates van de TomTom R-Link navigatie welke Renault niet waar kan maken. De laatste update is V1015 welke door renault als hardware kaart is uitgegeven, omdat update middels website technisch nog steeds niet mogelijk is.

Ik verwacht dan ook Dat Renault met een passend voorstel komt om deze problemen zoals hierboven omschreven met passende en genoegdoening te compenseren.

In afwachting van uw antwoord.
Vriendelijke groet,
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Ben benieuwd wat het antwoord wordt maar ik heb weinig hoop.

Ik heb 1,5 maand geleden ook de vraag gesteld wanneer ik weer een kaart update kan verwachten want dat is in de afgelopen 2,5 jaar nog maar 1 keer gebeurd. Antwoord is tot nu toe uitgebleven dus ook hier wordt je als klant gewoon weer genegeerd.

Straks maar navigeren via Android auto want dat werkt tenminste.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Toch voor de zekerheid SD kaart maar eens in laptop gedaan en de toolbox opgestart en wat blijkt, kaart V1015 staat al klaar sinds 28 februari.

Uiteraard direct update gedraaid en de volgende morgen SD kaart weer in de auto geplaatst waar deze direct ging updaten maar al vrij snel melde dat de update mislukt was. Vervolgens werd er geen kaart gevonden.

Procedure 's avonds weer herhaald en vanmorgen kaart weer in auto geplaatst waarna er een update van ca. 20 minuten werd gedraaid maar ook daarna geen kaart gevonden.

Vandaag telefonisch contact gehad met Renault en wat blijkt, SD kaart is te klein voor de nieuwe kaart. Er wordt nu geregeld dat ik een nieuwe SD kaart met V1015 krijg via mijn dealer. En passant wist de medewerker te melden dat binnen een paar maanden V1045, de nieuwste versie van Tom Tom, uitgerold gaat worden dus ik ben benieuwd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 12
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Corner »

UPDATE!

Ook ik ben zojuist benaderd door RN met de mededeling dat ze op moment aan het testen zijn en ws eind April, begin mei de uitrol gaan doen van V1045 middels een sd kaart die via de dealer geleverd zal gaan worden.
Ik heb nu met RN de afspraak dat ik uiterlijk 2e week mei wordt benaderd. Als er voor die tijd nieuws is dan contact hij me eerder.
Ik heb wel laten blijken dat ik op z’n minst een verlenging wil zien van de huidige kaart update service die oktober as afloopt.
Hij laat me uiterlijk loop volgende week weten wat RN in deze eis kan betekenen.
Ik hou jullie op de hoogte van de uitkomsten.
Corner schreef: 15 mar 2020 16:42 Ik heb zojuist het volgende naar RN gestuurd!

Geachte klanten relatie,

Middels dit contact formulier wil ik wederom mijn beklag kenbaar maken over beloftes die Renault NIET waar kan maken.
- Het gaat hierom de belofte van een app waarbij op afstand gegevens van de auto zouden uitgelezen kunnen worden wat nu wel in de Nieuwe Captur beschikbaar is. Deze was beloofd uit te rollen medio februari 2018

- teven de belofte van regelmatige kaartupdates van de TomTom R-Link navigatie welke Renault niet waar kan maken. De laatste update is V1015 welke door renault als hardware kaart is uitgegeven, omdat update middels website technisch nog steeds niet mogelijk is.

Ik verwacht dan ook Dat Renault met een passend voorstel komt om deze problemen zoals hierboven omschreven met passende en genoegdoening te compenseren.

In afwachting van uw antwoord.
Vriendelijke groet,
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 12
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Corner »

UPDATE!
Zojuist door RN gebeld wat ik erg netjes vindt omdat hij dit verleden week had beloofd :clap:
Hij heeft mijn voorstel om de kaartservice met 3 jaar te verlengen met het team besproken maar ze konden helaas niet ingaan op mijn eis van 3 jaar verlenging. tegen voorstel is een tegemoetkoming van 1 jaar verlenging.
Ik ben ingegaan op dit voorstel, mits de beloofde kaartupdates van "tot 4x per jaar" nagekomen wordt na uitrol van de beloofde 1045 medio April/Mei.
Vanaf 18 oktober 2020 wordt mijn kaartservice met 1 jaar verlengt.
Voor nu ben ik tevreden, maar wacht even de belofte uitrol 1045 met de daarna beloofde updates om echt blij te zijn met deze oplossing ;-)
Corner schreef: 19 mar 2020 17:20 UPDATE!

Ook ik ben zojuist benaderd door RN met de mededeling dat ze op moment aan het testen zijn en ws eind April, begin mei de uitrol gaan doen van V1045 middels een sd kaart die via de dealer geleverd zal gaan worden.
Ik heb nu met RN de afspraak dat ik uiterlijk 2e week mei wordt benaderd. Als er voor die tijd nieuws is dan contact hij me eerder.
Ik heb wel laten blijken dat ik op z’n minst een verlenging wil zien van de huidige kaart update service die oktober as afloopt.
Hij laat me uiterlijk loop volgende week weten wat RN in deze eis kan betekenen.
Ik hou jullie op de hoogte van de uitkomsten.
Corner schreef: 15 mar 2020 16:42 Ik heb zojuist het volgende naar RN gestuurd!

Geachte klanten relatie,

Middels dit contact formulier wil ik wederom mijn beklag kenbaar maken over beloftes die Renault NIET waar kan maken.
- Het gaat hierom de belofte van een app waarbij op afstand gegevens van de auto zouden uitgelezen kunnen worden wat nu wel in de Nieuwe Captur beschikbaar is. Deze was beloofd uit te rollen medio februari 2018

- teven de belofte van regelmatige kaartupdates van de TomTom R-Link navigatie welke Renault niet waar kan maken. De laatste update is V1015 welke door renault als hardware kaart is uitgegeven, omdat update middels website technisch nog steeds niet mogelijk is.

Ik verwacht dan ook Dat Renault met een passend voorstel komt om deze problemen zoals hierboven omschreven met passende en genoegdoening te compenseren.

In afwachting van uw antwoord.
Vriendelijke groet,
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gerbstar
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 79
Lid geworden op: 22 aug 2018 13:03
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: My Renault app

Bericht door Gerbstar »

Maar ondertussen nog steeds geen mogelijkheid om de app te connecten met de RLink, of heb ik iets gemist?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 12
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Corner »

Gerbstar schreef: 25 mar 2020 21:43 Maar ondertussen nog steeds geen mogelijkheid om de app te connecten met de RLink, of heb ik iets gemist?
Dat klopt, en die gaat er niet komen ook! Daarvoor moet een nieuwe Captur worden aangeschaft met easy link.
Krijg er ook geen tegemoetkoming voor. Case closed, klant is de dupe, klant is genaaxx.... (die x-en mag je zelf invullen) klant is misleid... voorgelogen, noem het allemaal maar... maar het antwoord is en blijft dat er er niet gaat komen en RN er verder ook niets aan kan doen! 😤🤬
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Het klopt wel dat Renault Nederland er niets aan kan doen, de stekker is uit R-Link getrokken door Renault Frankrijk om voorrang te geven aan het Easy Link systeem voor de nieuwe Clio en Captur en volgende nieuwe modellen.

In antwoord op mijn vraag hierover aan Benoit Joly, Head Connected Services van Renault Frankrijk, kreeg ik onderstaand bericht waaruit blijkt dat op dat moment de deur voor R-Link nog niet helemaal dicht was dus ik ben benieuwd of ze zijn woorden dat ze wel degelijk ook goed voor bestaande klanten willen zorgen nog waar gaan maken.

Dear Frank, I am sorry about the situation : it has been decided in April 2018, despite the earlier announcement, to focus our priority on our new platform that is currently being launched with our new Clio and future cars, and then study the reconnection of the R-LINK car park in MY Renault App in a second stage. I can ensure you that we are all very willing to take care of our existing customer base, but couldn’t handle this in the expected priority as planned. Best Regards, Benoit Joly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gerbstar
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 79
Lid geworden op: 22 aug 2018 13:03
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: My Renault app

Bericht door Gerbstar »

ffopma schreef: 27 mar 2020 12:50 Het klopt wel dat Renault Nederland er niets aan kan doen, de stekker is uit R-Link getrokken door Renault Frankrijk om voorrang te geven aan het Easy Link systeem voor de nieuwe Clio en Captur en volgende nieuwe modellen.

In antwoord op mijn vraag hierover aan Benoit Joly, Head Connected Services van Renault Frankrijk, kreeg ik onderstaand bericht waaruit blijkt dat op dat moment de deur voor R-Link nog niet helemaal dicht was dus ik ben benieuwd of ze zijn woorden dat ze wel degelijk ook goed voor bestaande klanten willen zorgen nog waar gaan maken.

Dear Frank, I am sorry about the situation : it has been decided in April 2018, despite the earlier announcement, to focus our priority on our new platform that is currently being launched with our new Clio and future cars, and then study the reconnection of the R-LINK car park in MY Renault App in a second stage. I can ensure you that we are all very willing to take care of our existing customer base, but couldn’t handle this in the expected priority as planned. Best Regards, Benoit Joly
Wellicht kan je hem eens vragen hoever ze nu zijn?

Ik snap niet waarom het zoveel werk zou zijn ik dit ook in Nederland beschikbaar te stellen. Als het in andere landen al wel beschikbaar is dan is het toch slechts een kwestie van vertalen? En dan kunnen ze waarschijnlijk voor 99% de teksten van Easy Link hergebruiken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Heb net onderstaan bericht verzonden, zodra ik antwoord heb laat ik het weten. Kan even duren want vorige keer duurde het ook een dag of tien voor ik antwoord had.

I take the liberty to contact you again on the R-Link issue.

Can you share any info with me on the status of the reconnection of the R-Link car park in the My Renault app.

Many of my fellow dutch R-Link owners and myself ofcourse are very curious if we can expect any positive news on this issue.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Vorige keer duurde het tien dagen voor ik antwoord kreeg maar nu blijft helaas na ruim drie maanden nog steeds stil.

Ik denk niet dat de heer Jolie nog gaat antwoorden en concludeer daar dan maar uit dat we de connected services als R-link gebruikers inderdaad gewoon kunnen vergeten.

Blijkbaar had ik in 2017 toch beter voor de KIA Stonic kunnen kiezen, bij KIA hebben ze de connected services wel voor elkaar en bovendien 7 jaar garantie standaard.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 12
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Corner »

Alle aandacht gaat nu naar de “nieuwe” Captur.
De phase 2 modellen zijn uitgefaseerd en behoeven geen klanten aandacht meer van beloftes die toch niet nagekomen kunnen worden. :clap:
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Inderdaad, beetje jammer allemaal. Het enige dat er nog te halen is zal financiële compensatie zijn omdat er niet geleverd is wat we gekocht hebben. Maar ja, wie heeft er zin in een gang naar de rechter want zonder dat lukt dat zeker niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gerbstar
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 79
Lid geworden op: 22 aug 2018 13:03
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: My Renault app

Bericht door Gerbstar »

ffopma schreef: 08 jul 2020 11:21 Vorige keer duurde het tien dagen voor ik antwoord kreeg maar nu blijft helaas na ruim drie maanden nog steeds stil.

Ik denk niet dat de heer Jolie nog gaat antwoorden en concludeer daar dan maar uit dat we de connected services als R-link gebruikers inderdaad gewoon kunnen vergeten.

Blijkbaar had ik in 2017 toch beter voor de KIA Stonic kunnen kiezen, bij KIA hebben ze de connected services wel voor elkaar en bovendien 7 jaar garantie standaard.
Zelfs reageren op een bericht van een klant is blijkbaar al te veel moeite voor Renault, of ze schamen zich zelf ook voor het antwoord...
Andere optie is dat ze er gewoon helemaal overheen gelezen hebben of dat Benoit Joly daar niet meer werkt.
Het kan nooit kwaad om er nog eens een berichtje aan te wagen, maar inderdaad weinig kans.

Ik geef bij ieder dealerbezoek aan dat ik nog steeds wacht op een app met connected services zoals beloofd. Geen idee of de dealer iets mee doet, maar als we dat allemaal doen dan zal het allicht helpen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 12
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Corner »

Enige wat dealers weten te doen is om contact op te nemen voor de evt aanschaf van een nieuwe auto. Maar als die eenmaal verkocht is, wordt je door de dealer (hoe goed hun service ook is en kan zijn, buiten gelaten) een beetje aan je lot over gelaten en moet je zelf maar de contacten via RN aansporen.
Vooralsnog heb ik te horen gekregen dat heel RLink op z’n gat ligt en er zeker geen nieuwe functies meer worden toegevoegd.
Mijn volgende auto zal dan ook ws geen Renault meer worden gezien ze zich niet aan hun beloftes houden zie ook maar de problemen met de navigatie kaarten.
Niet omdat ik onze Captur geen fijne wagen vind hoor. We rijden er nog steeds met heel veel plezier in, en vind de nieuwe Captur waanzinnig... maar onze volgende auto wordt ws geheel electrisch maar de Renault Zoe vind ik persoonlijk geen mooie auto.
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gerbstar
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 79
Lid geworden op: 22 aug 2018 13:03
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: My Renault app

Bericht door Gerbstar »

Feitelijk is een app met connected services geen nieuwe functie, maar een functie die in het buitenland al heel lang bestaat, maar ondanks eerdere beloftes nog steeds niet naar het Nederlands vertaald is.
Hoe moeilijk kan het zijn...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Ik zou zeggen probeer het eens, wie weet komt er wel een reactie als er meer berichten binnen komen.

https://www.linkedin.com/in/benoitjoly/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 12
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Corner »

ffopma schreef: 08 jul 2020 15:33 Ik zou zeggen probeer het eens, wie weet komt er wel een reactie als er meer berichten binnen komen.

https://www.linkedin.com/in/benoitjoly/
Ik heb zojuist een poging gedaan via je link om voor een opheldering te vragen.
Zodra ik bericht heb gekregen, laat ik het weten :wink:
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Top, ik ben benieuwd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

emtee
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 40
Lid geworden op: 13 feb 2015 10:55
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door emtee »

Even een hele andere vraag maar die wel met de My Renault App te maken heeft, zijn de inloggegevens van de App dezelfde als die van de My Renault website?
Ik kan wel inloggen op de website namelijk maar niet in de App :roll:
Clio GT TCe 143 EDC - Captur TCe 143 EDC :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Ja, die zouden gelijk moeten zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



amvih
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 152
Lid geworden op: 12 jan 2018 20:37
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door amvih »

Nee, die hoeven niet gelijk te zijn. Je moet in de app een nieuw account aanmaken. Deze kun je wel met dezelfde gegevens maken. De app en myrenault via de website staan los van elkaar.
Afbeelding
Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink versie: 283C37565R (sinds 27-01-2024)
Kaartversie: 2024v1

Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-2024)
Clio V R.S. Line TCE 130 (12-2019 t/m 05-2021)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Corner
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 12
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 jul 2017 20:16
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Corner »

UPDATE:
Had al enige tijd geleden bericht gehad van Benoit Joly vanuit Renault Frankrijk, niet dat we er iets aan hebben, maar hij antwoord wel zo netjes ;-)

15 JUL.
Benoit Joly heeft om 08:42 het volgende bericht verzonden

Dear M. Van der Hoek,
Indeed we have decided to focus the application on our new multimedia system that equips latest car generation since 2019, ie new Clio, new Captur, new ZOE, and all future cars.
I am sorry for the inconvenience, but it proved complex technically to get the app working with the R-LINK system - this platform was created in 2014 already and was not encompassing all the technical features that would have enabled a good customer experience.
Again, apologize for the inconvenience, and hope you'll enjoy the app still on your future Renault car.
Best Regards,
Benoit Joly
Corner schreef: 08 jul 2020 16:03
ffopma schreef: 08 jul 2020 15:33 Ik zou zeggen probeer het eens, wie weet komt er wel een reactie als er meer berichten binnen komen.

https://www.linkedin.com/in/benoitjoly/
Ik heb zojuist een poging gedaan via je link om voor een opheldering te vragen.
Zodra ik bericht heb gekregen, laat ik het weten :wink:
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffopma
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2010 22:11

Re: My Renault app

Bericht door ffopma »

Ik kreeg nog de mededeling dat er in een later stadium naar het connecten van Flink gekeken zou worden.

Blijkbaar hebben ze dat gedaan en geconcludeerd dat het niet ging lukken.😅

Komt niet meer goed.😡

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in