Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn issue.
Ik heb een Kadjar uit 2017. Nu geeft hij regelmatig een start/stopmelding waarbij mijn automatische handrem niet meer losgaat bij het wegrijden.
Herkent iemand dit probleem? Of beter, weet iemand een...
In mijn onderzoek naar de werking van het Start/Stop systeem ( kwam het volgende langs.
Ik heb al vaker, en ook in andere context, gelezen dat de turbo, als de motor uitgezet wordt en dan zeker na een krachtsinspanning waarbij de turbo nog hoge...
Goedenavond, zoals de titel zegt blijft zekering 19 doorbranden in mijn Scénic II 1.6 16V uit 2005. Ik moet erbij vermelden dat deze zekering in de loop der tijd vaker is vervangen. Volgens de Renault garage was dit destijds een bekend probleem....
In een andere post leg ik uit hoe de bestuurdersstoel van een Renault Kadjar vervangen kan worden. Daarbij moeten 3 aanpassingen gedaan worden om foutmeldingen op het dashboard te voorkomen. Een van de aanpassingen is om het Start/Stop systeem geen...
Ik maak even een nieuwe draad aan om dit soort gevallen een beetje overzichtelijk te houden. De horror ervaring van ECO-Roller op dit punt beangstigen mij. Na mijn verhaal over de BMS update had ik niet verwacht hier zo snel terug te komen, helaas....
Afgelopen week heeft mijn kangoo een stop teken gekregen waarbij hij uitvalt. nu is mijn brandstof filter vervangen, maar ik krijg lucht belletjes in mijn brandstof leiding die soms in kleine hoeveelheden komen en soms veel. is dit gewoon een...
Beste forumleden,
Wie weet de oplossing?
Trafic start pas na 12 seconden achtereen starten.
De brandstof leiding van de tank naar het filter is al vernieuwd.
Bij koud weer start hij beter. ongeveer 8 seconden starten.
Trafic t29 l2/h2 2.0 dci 66kw...