Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik ben even met mijn auto bezig geweest en de batterij is er af geweest. Nu vraagt mijn radio om een code. De radio is een medianav en in onderstaande foto staat de gegevens van mijn radio.
medianavCode.jpg
Alvast bedankt voor de moeite.
Brandon
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hallo.Heb de zeer zuinige clio 4 diesel aangeschaft.Echter nergens de radiocode te vinden na accuwissel
Hieronder de foto met gegevens van de radio.Wie kan mij aan de code helpen?
Nadat ik mijn accu uit mijn auto heb gehaald en weer terug in geplaatst heb, wordt er gevraagd om een 4 cijferige code als ik mijn media navigatie aan zet. Op dit forum zie ik iedereen afbeeldingen delen van gegevens die ik nergens kan vinden. Ook kan ik mijn radio er niet uit halen want dit is een ingebouwd navigatie systeem. Ik heb een Renault clio 0.9 tce uit 2012. Wat voor gegevens heb je nodig om mij code te ontdekken en waar kan ik deze gegevens vinden? Ik heb nergens een sticker oid.
Nadat ik mijn accu uit mijn auto heb gehaald en weer terug in geplaatst heb, wordt er gevraagd om een 4 cijferige code als ik mijn media navigatie aan zet. Op dit forum zie ik iedereen afbeeldingen delen van gegevens die ik nergens kan vinden. Ook kan ik mijn radio er niet uit halen want dit is een ingebouwd navigatie systeem. Ik heb een Renault clio 0.9 tce uit 2012. Wat voor gegevens heb je nodig om mij code te ontdekken en waar kan ik deze gegevens vinden? Ik heb nergens een sticker oid.
Groetjes,
Sara
Je moet inderdaad de front paneel en de radio er uit halen om de sticker te kunnen zien. Zie dit filmpje.
[mention]Brandon92[/mention]
Bedankt voor je bericht! Gelukkig heb ik het wat minder ingewikkeld op kunnen lossen. MyRenault app downloaden dan het chassisnummer invoeren en je kan zo je radiocode zien!
Hoi mijm laguna vraagt de code en ik heb deze niet
Kunnen jullie deze voor mij achterhalen?
De gegevens wat ik kan vinden zijn
Part no 8200593241--a
Model no cca-2210r
Serial no 60506408
C01
022545. Cca-22
Kan iemand mij uit de brand helpen
[mention]@Wonderer[/mention]: met deze gegevens is dat niet mogelijk. Je kan de MyRenault app ook downloaden. Via je chassisnummer kun je dan je code inzien.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
[mention]RichTrip[/mention]
Thanks. My renault geeft een code xxxx, zelfde als die ik uiteraard via de dealer heb gekregen. Echter de radio blijft geblokkeerd. Zijn er andere opties?
Wellicht dat iemand de juiste code adhv de bijlage kan verkrijgen?
De code van de dealer en die uit My renault werken beide niet (7020)
Enige optie volgens de dealer is het uitlezen van de radio/ auto.
Alvast bedankt voor de reactie(s)
Hopelijk kunnen jullie helpen. Accu vervangen van renault clio estate uit 2014 en uiteraard de vraag voor de code op medianav. In de bijlage de foto van de sticker met alle info.
Is de code te achterhalen?
Bij voorbaat dank voor de moeite
Ik heb een nieuwe batterij moeten laten plaatsen en daardoor heb ik momenteel geen radio meer. Kan je mij soms helpen aan een code? Alle info staat op de foto. Alvast bedankt !
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?