Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Mijn partner heeft een Twingo 3 van 2015 en rijdt regelmatig grote afstanden.
Nu is al de 2de keer dat tijdens een rit van 650km ergens midden in de rit na een stop bij een tankstation de dimlichten niet meer aan gaan.
Al het overige werkt maar de dimlichten werken niet meer.
De eerste keer was het probleem na en paar uur weer spontaan opgelost.
Maar het natuurlijk niet handig als je 's avonds onderweg bent
Enig idee waar wat er aan de hand zou kunnen zijn of waar we moeten zoeken?
Ik vermoed dat het de schakelaar is aan de hendel en wil dan ook een nieuwe "hendelset" bestellen.
Heb deze YT video gezien van het vervangen van de hendel voor een Renault Trafic.
Gaat dit net zo eenvoudig bij de Twingo 3?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De USB poorten van het R-link 2 systeem werken niet meer. Herstellen van de fabrieksinstellingen heeft helaas niet geholpen. Wat zou het probleem/de oplossing kunnen zijn? En hoe kan ik de middenconsole demonteren om de bedrading te controleren of...
Dit model heeft veel veiligheidsvoorzieningen inparkeerhulp, etc. etc. Wat mijn model niet heeft is een witte streep overschrijding signalering. In de handleiding wordt deze wel genoemd. Ik vraag mij af of iemand weet of dergelijke systemen bij de...
onze twingo 3 uit 2015 heeft een vervelend probleem, namelijk dat deze de ene keer wel, en de andere keer niet start.
ik heb het forum doorzocht, maar kon dit probleem niet vinden.
soms stap je in, drukt de koppeling en de rem in,...
Hallo beste leden ik,heb pas een twingo gekocht uit 2015 en een grote beurt laten geven en ik hoor een snerpend geluid bij de aandrijving ,de monteur zei dat is je multi riem dus die heb ik laten vervangen met nieuwe rollen maar het geluid is er nog...
Vanochtend vroeg was ik onderweg en na zo’n 5 minuten rijden hoorde ik iets aan de onderkant van de auto. Vervolgens kwam er een melding, controleer wielsensoren met een uitroep teken in beeld. Auto stilgezet en gekeken en met de band was niks aan...
Op onze Scenic 4 is 2 jaar geleden een 13-polig stekker gezet voor onze caravan en vouwwagen.
Deze heeft de hele tijd goed gefuncitioneerd, maar van het weeken dijb het ophalen van de caraven werken de knipperlichten niet goed meer....