Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
[mention]derks187[/mention] Ik kan geen security code vinden op het label. Je kunt wel de volgende tip nog proberen:
TIP met dank aan forumgebruiker [mention]Srthnr[/mention] hnr
MyRenault app downloaden dan het chassisnummer invoeren en je kan zo je radiocode zien
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
Vandaag bij mijn Renault twingo uit 2011 de accu vervangen.
Helaas dus ook geen radio meer. nu weet ik zelf niet hoe ik de (nog originele) radio er uit al voor de benodigde informatie.
Kan ik hier bij geholpen worden?
Accu van mijn auto is uitgevallen, dus mijn autoradio vraagt nu een code op, die ik helaas niet meer heb. Hoop dat ik met deze gegevens geholpen kan worden:
Model no: 22DC239 / 62P
T0J078 (security code vgm? heb er geen verstand van haha)
RN239FY0001501
Prod no: FD0000280001501
Ik heb ook nog een foto er van bij toegevoegd voor de zekerheid.
Alvast bedankt!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
JCNGorter schreef: ↑06 feb 2021 15:56
Helaas dus ook geen radio meer. nu weet ik zelf niet hoe ik de (nog originele) radio er uit al voor de benodigde informatie.
Installeer de app My Renault en vul daar je VIN nummer in, je kunt danonder Mijn renault-> kenmerken je autoradiocode vinden onder gegevens
Dashcam Viofo A119 V3
PedroN schreef: ↑06 feb 2021 19:55
@NaomiEboigbe Jouw code is 7967
Toegevoegd in 5 minuten 4 secondes:
JCNGorter schreef: ↑06 feb 2021 15:56
Installeer de app My Renault en vul daar je VIN nummer in, je kunt danonder Mijn renault-> kenmerken je autoradiocode vinden onder gegevens
Bedankt voor je hulp. het is gelukt mijn radio doet het weer!!
Op de stikker van de radio te vinden
In een getallen reeks met aan het eind
Een letter met 3 cijfers. B. V.: 0123456H234
Zet deze (b.v. H234) in de link en de code wordt zichtbaar.
Goedemiddag bij mijn kangoo uit 2008 heeft de accu het dit weekend jammer genoeg begeven en ik kan mijn radio code niet meer vinden.
Dit is alles wat ik kon vinden op de radio
Ik heb een Renault clio diesel uit 2013.
Kenteken 7-sns-38.
Startmotor en accu zijn vervangen.
Navigatie vraagt om een 4 cijferige validatiesleutel. Heeft iemand de code?
[mention]Patriick1988[/mention]
Zonder foto of gegevens van het label op de radio niet.
Wat je wel kunt doen is de app My Renault downloaden en daar je VIN-nummer invullen. Onder Kenmerken zie je dan de gegevens van de auto. Daar staat dan ook de Autoradio code
MyRenault.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dashcam Viofo A119 V3
PedroN schreef: ↑11 feb 2021 17:42
@Patriick1988
Zonder foto of gegevens van het label op de radio niet.
Wat je wel kunt doen is de app My Renault downloaden en daar je VIN-nummer invullen. Onder Kenmerken zie je dan de gegevens van de auto. Daar staat dan ook de Autoradio code
MyRenault.jpg
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?