Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De zon scheen en ik dacht ik gooi de kap eens open. Dat ging goed. Echter het dicht doen niet de kap is dicht maar niet voor een van de wegdraaibare delen vast kwam te zitten en afbrak..... geprobeerd het gedeelte te demonteren. Weet iemand hoe dit vast zit, ik zie alleen een geklinkte pen aan beide zijde. Na het demonteren moet het te lijmen zijn.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Zou het zo niet weten.
Misschien vastpakken met een griptang en dan voorzichtig tikken tegen de tang.
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Gelukt, het zijn ingeperste pennetjes. Schroevendraaier er onder en je wipt ze omhoog. Heb geprobeerd het onderdeel te lijmen maar dat gaat niet. Morgen maar even kijken of er wat anders mee te doen is. Of een nieuwe. Dat monteren wordt ook nog wat. Bij demontage sprong alles uit elkaar heb dus geen idee hoe de veer er in moet.
Nou met wat beugels en lijm is het gelukt het onderdeel te lijmen. Alleen het monteren is wat zeg. Heb het nu meerdere malen geprobeerd maar krijg het niet goed. Iemand die dit al eens aan de hand heeft gehad?
Toegevoegd in 1 uur 8 minuten 16 secondes:
De belangrijkste vraag is eigenlijk of de veer duwt zodat de kap is uitgeklapt (dak open) of de andere kant op dak dicht ingeklapt
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Kom er net achter dat mijn hoedenplank los ligt. Nu blijkt er een klem/houder te ontbreken aan de rechterzijde, aan de kant van de bank. Weet iemand of deze los te verkrijgen zijn of niet?
Alvast dank voor de reactie