Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heb zelf geen ervaring met het Clip systeem maar wel met het Star systeem van Mercedes. Ook daar "verloopt" de registratie al eens na een bepaald jaartal. Wat ik dan gewoon doe is de datum op de laptop waarop het systeem staat achteruit zetten tot voor de verloopdatum van de registratie en dan werkt alles terug als vanouds.
Ik heb wel het automatisch aanpassen van datum/tijd uitgeschakeld want anders gaat het na de 1e automatische aanpassing weer mis natuurlijk.
Ik weet niet of je dat bij het Clip systeem als voorlopige oplossing kan gebruiken?
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
Ja dat foefje met die datum werkt bij Clip ook wel. Deze code werkt op de nieuwe versies. Het mooie daarvan is dat deze ook gewoon met de nieuwere Windows versies werken en dus ook op 64-bit.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Renault Clio uit 2020 met een 0.9 TCe motor en met een LPG installatie van Landi Renzo.
Ik heb de auto de laatste 2 jaar gereden in Spanje bij ons 2e huisje, echter staat de auto nu al weer 2 maanden terug in Nederland.
Hallo
Ik heb een renault megane estate limited 1.3 uit 2020
De kilometerstand is 103000.
Nu hoor ik als ik terug schakel van de 6e versnelling naar de 4e versnelling af en toe een kloppend geluid ik denk achterin.
Ook bij het schakelen van de 4e...
Wie weet welke hardware en software ik nodig heb om settings in te kunnen stellen in mijn Laguna Coupe ? Hij is van 2009, ik overweeg een 2013 te kopen hierna. Maar ik zie zoveel verschillende discussies en opties, wat is nu precies goed ???...
Na meer dan 2 jaar probleemlos rijden met mijn Zoe kreeg ik een probleem met de laadklep die niet wilde openen met behulp van het knopje in de auto. In het verleden had ik dit euvel ook weleens en dan was een aantal keren opnieuw...