Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Inmiddels zo’n 3000 km onder de wielen zonder grote issues. Een keer wilde de auto niet starten: zei dat de auto vergrendeld was en dat ik contact met de dealer moest opnemen. Maar dat was na een herstart weer over.
Waar ik meer mee zit, is de lederen bekleding in de Initiale Paris: deze zit bij de bestuurdersstoel al lang niet meer zo strak als toen ik hem kocht. Bij een VW zit het na 5 jaar nog steeds strak. Bij de Captur zijn er al plooien te zien na 3000km. Hebben jullie ook deze ervaring? Ik ben overigens niet extreem zwaar en ik ga er netjes mee om.
2021 Captur 1.3 TCE140 EDC Initiale Paris Bleu Iron/Noir Etoilé
Ik zal vanavond onze twee Capturs even bekijken.
Die van mijn vrouw is nu bijna een jaar oud en heeft een kilometer of 4000 gelopen geloof ik.
Die van mij staat nu bijna op 3000 km en is van begin maart dit jaar.
2023 Renault Captur TCe 160 EDC, Iconic, Rouge Flamme/Noir Etoilé
Ik heb beide auto's vandaag bekeken en vind het er nog prima uitzien.
Leer rekt natuurlijk altijd wat op, zeker bij een zitting die uit één stuk leer bestaat.
2023 Renault Captur TCe 160 EDC, Iconic, Rouge Flamme/Noir Etoilé
Vandaag op eBay.nl zwarte covers besteld voor emblemen voor en achter. Eindelijk zijn ze er via Diamond performence
Toegevoegd in 1 minuut 28 secondes:
Vandaag op eBay.nl zwarte covers besteld voor emblemen voor en achter. Eindelijk zijn ze er via Diamond performence
Het leer is nog netjes, software problemen nog steeds aanwezig. Echt jammer want het is een fijne auto
Ik heb een vraag,
Wij hebben een nieuwe Renault captur besteld het chassisnummer hebben wij
Hoe kan ik kijken of hij al gemaakt wordt?
Kan iemand mij daar mee helpen
Toegevoegd in 7 minuten 3 secondes:
Weet iemand of je via het chassisnummer na kan kijken of de auto al gemaakt wordt?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Originele Bahamas velgen van Renault. Bandenmaat 215/60/R17.
Twee stuks met Vredestein band (ca 6 mm profiel), 2 stuks met Goodyear band (ca. 4 mm profiel).
Velgen zijn schadevrij (geen stoeprandschade, minimale...
Ik heb een Renault Clio uit 2020 met een 0.9 TCe motor en met een LPG installatie van Landi Renzo.
Ik heb de auto de laatste 2 jaar gereden in Spanje bij ons 2e huisje, echter staat de auto nu al weer 2 maanden terug in Nederland.
Hallo
Ik heb een renault megane estate limited 1.3 uit 2020
De kilometerstand is 103000.
Nu hoor ik als ik terug schakel van de 6e versnelling naar de 4e versnelling af en toe een kloppend geluid ik denk achterin.
Ook bij het schakelen van de 4e...
Na meer dan 2 jaar probleemlos rijden met mijn Zoe kreeg ik een probleem met de laadklep die niet wilde openen met behulp van het knopje in de auto. In het verleden had ik dit euvel ook weleens en dan was een aantal keren opnieuw...