Megane III Grandtour - Parkeersensoren herstellen naar origineel (nu vervangen door troep)

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.

Topic author
Megane23
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2021 11:51
Actief als: particulier

Megane III Grandtour - Parkeersensoren herstellen naar origineel (nu vervangen door troep)

Bericht door Megane23 »

Ik heb recent een Megane III Grandtour 1.6 16v gekocht. Tijdens de proefrit vielen twee zaken op: defecte aircopomp en parkeersensoren. Afgesproken om de koop af te ronden indien die twee zaken worden gefixt. Beide zaken zijn gemaakt echter zijn de originele parkeersensoren vervangen voor een antieke Valeo beep & park set met enorme Aliexpress vibes. In die zin hebben ze zich aan de afspraak gehouden maar niet helemaal hoe ik het voor ogen had.... :fp:

Ik wil nu eigenlijk een origineel setje sensoren bemachtigen en terug plaatsen. De Valeo sensoren hangen er nu redelijk los in en het gat dat wordt aangeraden is 18,8mm. Ze hebben of de originele gaten vergroot naar 19mm of de sensoren gepropt in de bestaande gaten.

Heeft iemand enig idee hoe groot de gaten zijn voor de sensoren die Renault zelf gebruikt en waar bevinden de originele aansluitingen zich?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht