ZOE Q210 - SIM kaart?

Plaats reactie

Topic author
MatMaas
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jan 2022 11:17
Actief als: particulier

ZOE Q210 - SIM kaart?

Bericht door MatMaas »

Ik heb een ZOE Q210 en problemen met het connecten van de app aan de auto.
Mij is opgevallen dat bij de instellingen er geen nummer achter de SIM kaart staat. Betekent dat dat er geen SIM kaart in zit?
Er staat wel dat het systeem verbonden is (links op de foto)

Ook contact gehad met Renault klanten service. Die gaven door het volgende te doen:

----------------
De datasharing-procedure werkt als volgt op het R-LINK systeem:

1) Menu → Services → Instellingen → Delen van gegevens →”Ja” kiezen
2) Auto uitzetten, verlaten en afsluiten en 5 minuten wachten
3) 5 keer kort achter elkaar op de home-button drukken van het R-LINK systeem
4) Menu → Systeem → Status en informatie → Netwerkstatus controleren
---------------

Dit heeft echter niets opgelost
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: ZOE Q210 - SIM kaart?

Bericht door zoe2goe »

Je kunt proberen zekering F31 los te halen, minuutje wachten en terug te steken.

Klepje links laag bij de bestuurderzijde, twee kolom van links, tweede zekering van onderen. Moet een 10A zekering zijn
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
MatMaas
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jan 2022 11:17
Actief als: particulier

Re: ZOE Q210 - SIM kaart?

Bericht door MatMaas »

Het was de 2e zekering van onderen. Toen ik die eruit haalde gaf hij een melding dat de SOS hulpdienst niet werkte. Zekering was goed. Bij terugzetten was melding ook weer weg.
Nog steeds geen sim nummer en als ik de app wil starten geeft die aan dat er geen connected services zijn (waarvan de klanten service zegt dat die wel geactiveerd is)

Denk dat ik toch maar even bij de dealer langs ga.

Dank voor de suggestie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht